Gå til innhold

Noen som har erfaring med JOM, Supersport eller TA Technix sine justerbare senkesett?

Ranger emnet

Emerica

Anbefalte innlegg

Som tittel sier.

Noen som har erfaring med JOM, Supersport eller TA Technix sine justerbare senkesett?

Jeg skal gå til innkjøp av et av de merkene, men vet ikke hvilket jeg bør gå for..

Så håper at noen kan dele erfaringene sine her.

Mvh Bjørn

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar til dere.

Virker for meg som at de fleste kjøper TA av billige justerbare senkesett.

Er liksom ingenting å finne ved google search på verken JOM eller Supersport, men ved TA er det mye info å finne.

Mye positivt, noe negativt.

Etter hva mange sier skal TA og JOM være av samme produsent, noe parts & retards avviste til meg tidligere i dag... :S

commodus: Er den ekstrem myk? Og hvor mye har du senket den?

Terjeth: Høres bra ut. Hvor mye har du senket da? Og syns du den er myk?

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er senket til bunn fram og noe høyere bak, vet ikke antall mm. Den ble merkbart mykere når jeg justerte opp bakenden, men har aldri problemer med at bilen tar nedi, bortsett fra når jeg kjører over kanter og sånt. Jeg kjører med originale hjul, så jeg har uansett ikke problemer med subbing. Synes det er ganske stivt, men som sagt, kun sammenlignet med originalt understell.

Så jeg står på mitt og anbefaler det fortsatt:) Skal legge til at jeg kjøpte Tuningart, og ikke TA Technix, men den eneste forskjellen på de er at førstnevnte er litt billigere, sikkert fordi det er markedsført under annet navn. Polardego/Håkon kan bekrefte det første:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er senket rundt 60mm og er ALT for myk...hopper som en jævla kenguru... de fleste som har sittet på mente akkurat det samma...så jeg vil anbefale noe annet...det beste er og legge litt mere penger i coilovers...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Supersport og TA Technix på golfen min og bortsett fra at de ruster fast før en får blunket er jeg godt fornøyd i forhold til prisen. Begge settene har vært pinnstive foran og litt mykere bak.. Jeg har noen hundre kg stereo i bagasjen og 16x9 felger, så at det subber litt bak av og til er ikke til å unngå, men jeg merker ikke noe til det normalt sett, kun i harde dumper o.l. som nevnt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo billigsett som ikke egner seg til stort annet enn helt vanlig kjøring og mest for at det skal se pent ut utseendemessig.

Jeg har selv hatt TA sett på en Audi A3 jeg hadde. Var forsåvidt fornøyd med det senkesettet til mitt bruk. Helt normal og vanlig kjøring på stort sett bra asfaltveier.

Skal du ut på bane så bør du gå opp en del i pris og skaffe deg et skikkelig senkesett ;)

Man får det man betaler for her også som med alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskyttelseslist ved bakluke touran

Hei

Fet touran :)

dette er litt off topic, men det virker som dere har litt peil på ekstrautstyr.

Jeg har kjøpt meg en 06 Touran og har lyst til å sette på en beskyttelses list på bakfangerene under bakluken.

så det ikke blir så mye riper ved inn og utlasting av bagasjerommet.

Har dere noen tips om hvor man får tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider