Gå til innhold

Prosjekt bil nr 2 / Søndagsbil

Ranger emnet

drinking

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-----------------------------------------------------------

tror jeg skjønner hva du mener.

Da kjører jeg på med forslag som JEG hadde gjort hvis jeg var i dine sko :

- Først og fremst, fått karsseriet 100% strøkent, eventuelt lakket det opp hvis det trengs men I SAMME FARGE Enig. Men det blir på sikt.

- beholde orginal lyktene bak , bare polere de så de får litt mer glansEr fint med skikkelig blanke org lykter. Men har litt lyst på svarte og røde

- bytte lyktene forran i noe mørk klart.Enig, gjerne med kors i

- Lakket og bytte alt av understell i nytt av det som trengs, bremseslanger osv, + satt på skivebremser bak.Alt av slanger og rør ser fortsatt nytt ut. Mulig det er byttet etter eu kontrol. Resten av delene under er rustne, som vanlig. Bytter de ut etterhvert.

- Byttet til poweflex foringer rundt hele underEnig, det også på sikt og etterhvert som behovet melder seg

- Fjernet de chrom listene som står på nå og erstatte de med nyere svarte gummilisterChrommen forblir

- Byttet listene rundt på bilen av de som trenger det, og fornye orginal delene på utsiden.Trenger kun høyre speil og venstre dørlist.

- Helst beholde oransje blinklys i fangeren men bare kjøpe nyeAllerede skiftet til mørke glass. Trives med det

- Byttet ut alle småting av det som bør byttes i interiøret osv.MEN HELSt I ORGINALE DELER Ser fortsatt nytt ut. Ny cd spiller og høytalere for dører og 4 X 6" bak på vei. Bare Transmedia kan få ut fingern :angry:

- Kjøpt noe skikkelig justerbart senkesettTa coilovers ligger og venter på å bli montert. Mulig jeg venter til våren.

- OGSÅ TIL SIST! : cleanet motorrommet( lakket det i hvitt) også skaffet deg en skikkelig fet motor enten GTi eller G60 også overhault den og puttet den inn og godkjent bilen :)

Mmmmmm, nei!Vi er vell enig i at det beste utgangspunktet sånn økonomisk her er å starte med en gti eller g60. Hvitt blir det i allefall ikke med mindre bilen blir hvit

DET ville vært en VELDIG VELDIG flott 2er.

JA! :)

Ang felger så er det veldig mye å velge mellom spørs helt etter hvor mye penger du er villig til å bruke.

Felgene mine heter Schmidt TH line og kostet til en pris rundt 15 tusn + dekk

!

Endret av drinking

R135

╚╬╬╝

24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Er de i god stand, mye skal du for de?

kan vell komme opp med en pris, men du må da ta begge, slik at det ikke står Hella i den blår ruten på en og ikke noe på den andre : )

kan hende jeg har en innpakning som passer perfekt også : )

skal ut og se nå ;)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vell komme opp med en pris, men du må da ta begge, slik at det ikke står Hella i den blår ruten på en og ikke noe på den andre : )

kan hende jeg har en innpakning som passer perfekt også : )

skal ut og se nå ;)

Det er hella merke på mine også. Sprekk i glasset på den på pasasjer siden.

R135

╚╬╬╝

24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så jeg forklarte litt dårlig men det jeg mente var: det er ikke et slikt hella merke på mine. eller det står hella, men ikke i en blå firkant :)

Endret av MacGyver93

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er medlem eller kjenner noen som er medlem på vwaudi-club?

Trenger å bli satt i kontakt med ett medlem der!

Er medlem der. Hvem skal du ha fatt på?

Har også felger til deg, du som leiter etter det.

Disse:

IMG_2034.jpg

Utenom det, så ser jeg det blir skrevet mye tull på dette forumet som vanlig, og prioriter i den rekkefølgen du vil. Om det er noe småfiks på bilen teknisk sett, så fiks det først og prioriter heller karosseriet til slutt. Hjelper ikke å ha en bil som ser fin ut hvis den er helt utedass teknisk;) Dessuten, en skikkelig maskinpolering gjør store underverker.

Bilen ser bra ut, og interiøret var en innertier;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem der. Hvem skal du ha fatt på?

Har også felger til deg, du som leiter etter det.

Disse:

IMG_2034.jpg

Utenom det, så ser jeg det blir skrevet mye tull på dette forumet som vanlig, og prioriter i den rekkefølgen du vil. Om det er noe småfiks på bilen teknisk sett, så fiks det først og prioriter heller karosseriet til slutt. Hjelper ikke å ha en bil som ser fin ut hvis den er helt utedass teknisk;) Dessuten, en skikkelig maskinpolering gjør store underverker.

Bilen ser bra ut, og interiøret var en innertier;)

Takkar!

Ja det kom ett par skudd i mørket forslag ja. Tror jeg har riktig kurs. Detta blir sikkert bra. Gøy uansett!

Det er han her jeg skulla ha snakka med

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198010

Hvis du kan skaffe epost'n hans så hadde det vært topp!

R135

╚╬╬╝

24

Lenke til kommentar
Del på andre sider