Gå til innhold

SOLGT! Klassisk Golf 1 (nå med bilder)

Ranger emnet

Kristian Fredrik

Anbefalte innlegg

Hei. Vurerer å selge min kjære golf 1. Det er en hvit og har en 1.3 liters motor. Den kunne trengt noe stell men kjørte 8 timer i strekk med den nå på sensommeren uten vann forbruk eller problemer og men den bruker litt olje. (svetter mest av det jeg har sett)

Bilen har 80 mm jamex senkesett og supersport dempere, men fjørene har sigi så er ikke forspenn på fjørene forran. følger med 4 helt nye senkefjører i eske av samme merke med samme senk. Fikk mangel på senk på eu kontroll. Har nylig byttet frontrute (helt ny). Bilen har lykter forran i original stil bare med kryss (e merket) og den har 15" ats cup som er veldig hele og pene uten kantsår med gode dekk. Sitter som klistret på veien og er en utrolig arti bil å kjøre. Følger også med stereo 2x12" elementer i kasse, komplett frontsett og pioneer spiller med ipod utgang og kondensator. spiller utrolig bra i den lille bilen. Kan følge med speedometer med turteller, sportseter og svarte dørtrekk for 1500,- ekstra.

Karosserimessig har den veldig lite rust. kun for det meste overflate rust her og der som er av liten betydning og en bulk i pasasjer døra i nedkant og noen parkeringsbulker her å der. Bilen er tidligere restaurert for mange år siden så skjermer forran, frontplate og bakplate er byttet og har dermed mindre rust enn mange andre enere men så klart litt er det.

Bilen er ikke eu godkjent på grunn av jordingfeil i baklykt, senk og svetting fra motor, men en motorvask og bytte av senkt så skal den bli eu ok.

Følger med en eske med litt eksta deler. Bla 2 sett baklys og en GTI midkonsoll med 3 målere og litt smått.

SÅ til det viktige! Bilen vurderes solgt da jeg sliter med å finne garasje til den i vinter å jeg ønsker ikke å la den snø ned ute. Den vurderes kun solgt om pris er rett så latterlige bud er uinteressant.

Bilen selges ikke til hvem som helst og bilen forlater ikke gårdsplassen før jeg veit den kommer i gode hender!

solgt!

P7264940.jpg

P7264943.jpg

P7264936.jpg

P7264941.jpg

Endret av Kristian Fredrik

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kliss lik min den der, lykke til med salget.

takk. håper noen som veit å ta vare på den kjøper den. trist å måtte selge den

pris denne helgen er 10 000,- ved RASK avgjørelse!

kun på grunn av pengemangel...

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er med rust på denne?hvilken senk er det montert på den?

finnes det vinterdekk? og hvor holder du til?

så nå hvilken senk som er montert

alt står i teksten utenom at jeg bor i larvik i vestfold.. ja følger med gode vinterdekk med pigg på stål hjul

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

var ute å kjørte bilen med prøveskilt i går i noen timer og den fungerte like bra som alltid! :) Har to interesserte på bilen nå, men får se om jeg klarer å selge den eller ikke

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

73747101500957267724576.jpg

Er det din?

Sorry for OT. si ifra om jeg skal slette innlegget

HAHA genialt! Du fikk tatt bilder ja. Det var dagens latterkule det der. Kom dere hele hjem alle sammen med bilen i går eller?

Det stemmer det ja. Det er gobilen :)

Edit: Sykt lik din ener forresten. Veldig pen! Hadde vært morro å tatt bilde av dem ved siden av hverandre!

Endret av Kristian Fredrik

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider