Gå til innhold

Pris på 185/50-14

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Originally posted by Baldrick

Er det en kurrant sak å få tak i 185/50-14 her i landet eller er dette noe som må bestilles fra utlandet? Noen som aner ca pris?

195/45-14 kan du få i billigere merker

Tipper du må ut med ca 1100-1200 pr stykk her i landet, hvis du ikke har gode kontakter ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk pris hos den lokale dekksjappa... 850 kr for Fulda Carat 185/50-14, utifra det jeg leser her om priser andre steder er dette kanskje en OK pris? Men på andre sida så er jo prisen i Tyskland ca 600 så det burde jo gå ann å få det billigere i Norge også..

Hadde Fulda Carat Azzuro i 175/50-13 på min Polo. Det var noe forferdelige dritt dekk. Ga null feedback, satt dårlig på vått og tørt føre. Prøv heller Uniroyal i 195/45, eller Hankook Ventus K102 i 195/45-14. Uniroyal er KONGE på vått føre da

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Uniroyal Raintyre 2 i 235/40-18 tidligere og ble alt annet enn imponert over de. Fungerte greit på vått, men ellers var det ikke noe... sporet og ble raskt slitt.

Felgene er kun 6", så jeg er redd 195/45 er i største laget, men prismessige er det av en eller annen grunn rimligere. Butikken jeg ringte skulle i utgangspunktet ha 1150 for 185/50 og 940 for 195/45, begge Fulda Carat.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Uniroyal Raintyre 2 i 235/40-18 tidligere og ble alt annet enn imponert over de. Fungerte greit på vått, men ellers var det ikke noe... sporet og ble raskt slitt.

Felgene er kun 6", så jeg er redd 195/45 er i største laget, men prismessige er det av en eller annen grunn rimligere. Butikken jeg ringte skulle i utgangspunktet ha 1150 for 185/50 og 940 for 195/45, begge Fulda Carat.

Har Rain Sport TS1 i 195/45-14 på 6-14 på G40 nå, går greit det. Eneste problemet er at de er vanskelige å ta av felgene igjen :D

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider