boXer Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Sitter å ser på Kamikaze Drifters dvd'n som kom i posten istad. Må si jeg er skikkelig positivt overasket over kvaliteten på filmen på alle måter. Kjøpte den mest for å støtte en god sak siden jeg var på Drift Day 1 selv, men alt tillegg er så bra at det var verd pengene uansett! løp å kjøp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hvor fåes den da? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Helt enig! virkelig verdt pengene! Den kan bestillen her: http://www.kamikazedrifters.com/ Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 fin film ja.hentet den i dag:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Dr_BASS Hvor fåes den da? snart på direct connect håper jeg....... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by rwd 4ever snart på direct connect håper jeg....... :D Får ikke håpe den havner på nett:( Må jo støtte en god sak vettu:) Det kan gå deg til gode engang oxo kanskje;) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 glede seg!, håper min kommer i dag og, får jo ikke henta den før i morgen evt, jobber litt overtid. Var det et par klipp av en hvit Merce og kanskje en grå Audi der da? :) ok, litt prkåt da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 jepp, fin kjøring! Fikk desverre ikke vært på treffet selv:mad: , men du skal ha for fin kjøring og god sattsning! Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Hersker Hans Var det et par klipp av en hvit Merce og kanskje en grå Audi der da? :) Masse film med 190'n. Blir kommentert et par ganger av FSR og Atle Gulbrandsen også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Gøy, fikk filmen, ligger på bordet her... Bare jævli dumt at jeg ikke har noe DVD spiller. hehe. Lånte bort playstation 2 gitt. Får dra til en kompis i morra da. Egentlig litt frustrerende, fikk lyst til å ta en titt!.. jaja. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Gleder meg jeg også....... Håper den ligger i postkassa når jeg kommer hjem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Hersker Hans Gøy, fikk filmen, ligger på bordet her... Bare jævli dumt at jeg ikke har noe DVD spiller. hehe. Lånte bort playstation 2 gitt. Får dra til en kompis i morra da. Egentlig litt frustrerende, fikk lyst til å ta en titt!.. jaja. LOOOOOOL:D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Kan ikke se å ha mottatt.... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Er det lang leveringstid? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Imorra må jeg komme meg på postkontoret og hentet denne filmen..... spent... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg