askoy_s40 Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Hei. Jeg skal skifte motorturtalsføler (veivakselføler? turtalsgiver? eller hva nå den kalles..). Jeg har fått kjøpt inn føleren og fikk opplyst at denne er plassert i overkant av svinghjulet, skrudd inn i blokken. Det gjelder en Polo 1996 modell, 1,6 liter. Men jeg finner den ikke!! Noen som har kanskje en tegning som viser plasseringen? Kanskje noen har skiftet denne selv før? Slik ser den ihvertfall ut:) Takker for råd:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg tror det der er hallgiveren, og at den skal sitte i fordeleren. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 jaaa...det virker korrekt. Sjekket inni fordeleren, og der er det en slik føler som så og si er lik. Men på bilen min er den delt i to deler, istedenfor en hel del som jeg har fått. Har sikkert fått feil del fra verkstedet=P Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg