tawern Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hvordan er det man fester 4.punktseler? Siter Skarn ha no gamalt og billig så fårn regne mæ litt ekstraarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 I festepunkt i karosseriet Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Med skruer og spiker! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 (endret) Tec7! http://www.schroth.com/installation-instructions/en/index.html Jeg kan anbefale å lese så mye som mulig om beltemontering før du går igang, for du kan fort ende opp med redusert sikkerhet kontra originale 3-punkt. Schroth har belter for veibruk som heter rallye. De er tüv-godkjent i de fleste biler og har spesifiserte festepunkt. Jeg har de beltene i e30en. Der er magebeltet skrudd fast i stolen på festepunktene til 3-punktbeltet, skulderbeltene er skrudd i festepunktene til beltene i baksetet. Endret Oktober 16, 2010 av Yngvejos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tawern Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Ok. Takk for svaret:D Siter Skarn ha no gamalt og billig så fårn regne mæ litt ekstraarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg