LuxXxuS Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 hei:) jeg og en kompis har lyst å bygge en 740 om til turbo bil:) en kompis av oss selge en holset hx 55 (Lastebil turbo) men lurer på om dette vil fungere på en b230e,f eller ed. de motorene har vi liggenes. Hva må vi i så fall bygge om for å få dette til og hvor mye ladetrykk kan vi kjøre med da? Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Kan regne med ladetrykk på rødmerket et sted. Les litt på (svenske) drag/trimforum og se hva slags oppsett de har med HX55. Skal du bruke det langs vegen er en HX/HY35 mere fornuftig. Selv om jeg har til gode å lese hvor langt nede en 35er begynner å virke vs T3. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hva slags eksoshus har denne turboen? 18cm^2 eller deromkring? Skody: på en ellers "orginal" turbomotor så har man vel full klem rett over 3000 runder i minuttet sies det, med hx35 og 12cm^2 eksoshus. Tidligere med bedre grenrør og denslags såklart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg