Olsen_nissan Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 (endret) Hei lager en liten tråd om golfen min.. Justerbart senkesett sitter på, felgene er Gotti cup 15x7" Den runder snart 136000km, er ganske så bra for rust, men bakskjermen på venstre side må det sveises litt i. Har starmags( 13x7") som jeg holder på å pusse opp som muligens skal på, om ikke så skal det mindre gummi på felgene som står på nå, Alt av div deler ønskes kjøpt. og spessielt kamei luftinntak. Kommer mer info senere Øyvind Endret Oktober 14, 2010 av Olsen_nissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 (endret) Endret Oktober 16, 2010 av Olsen_nissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Tøff..! :) Noen deler fra gamlebilen din på denne eller? :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 rå bil :) starmags er rått! Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Tøff..! :)Noen deler fra gamlebilen din på denne eller? :) Ja, gti leppa og lyktesenkeren, men er usikker på om jeg skal ha lyktesenkeren på eller ikke. Gti leppa blir byttet ut med en gl leppe, når den detter av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Ser bra ut, lever ikke så lenge den leppa der;) Blir j%&¤#"#¤g lavt med 13" på den! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Ja, gti leppa og lyktesenkeren, men er usikker på om jeg skal ha lyktesenkeren på eller ikke. Gti leppa blir byttet ut med en gl leppe, når den detter av. vekk med lyktesenkern! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 :o BILDER MED STARMAGS på! asap Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 (endret) Ser bra ut, lever ikke så lenge den leppa der;) Blir j%&¤#"#¤g lavt med 13" på den! hehe, sant det, skal ikke mye til den skraper nedi. Harry å kjøre skrått over dumpler, som jeg må med den på. Blir morro å se hvordan det blir med 13" Blir det for lavt, så blir det mindre gummi på 15"gotti felgene vekk med lyktesenkern! Ja trur ikke den kommer på, må se.. Har ikke vært skrudd fast, bare satt på uten skruer :o BILDER MED STARMAGS på! asap Må få på gummi på felgene først, er usikker på hvilken dim jeg skal gå for.. Endret Oktober 18, 2010 av Olsen_nissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 (endret) Her er noen fler bilder av sånn den er nå. Sprekingen som jeg håper på å få bytta ut ettervært med noe som går litt bedre.. Cdspiller ellerno Har ikke gått så langt enda Fått vaska felgene og bilen nå da, så ser litt bedre ut. Om dere ser på bakskjermen så er det litt rust der, men har rep del som skal sveises inn engang det er tid. Endret Oktober 20, 2010 av Olsen_nissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 ååååh den bilen er jo bare kjempekul da :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 og du har vel ikke noen bilder av interiøret? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Det er orginalt og ikke mye å se på.. Kommer bøttestoler ettervært og 4punkt belter etter vært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 kan hende det er likt interiør i delebilen jeg skal kjøpe :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 istedenfor å knekke den lippa, kan ikke du plukke den av å pakke den inn og sende den i posten til meg for en billig penge ? Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg