Gå til innhold

Polert bil med polergarn, HJELP!

Ranger emnet


johand6

Anbefalte innlegg

Det må være garnet, eller maskinen, for bilen var vasket godt! Vasker bilen titt og stadig og aldri sett noe lignende. Har polert bilen flere ganger før og men da har eg brukt polerrulle eller hva det heter, av en eller annen grunn skulle jeg teste polergarn denne gangen fordi det stod på flaska at en kunne bruke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det MG 85 du brukte?

Kva slags maskin og puter brukte du?

Er det vaskestriper du har?

 

Vet ikke hva MG 85 er for noe. Maskinen vet jeg heller ikke hva heter, er en billig type biltema greie som man ikke kan stille fart på, med 2 håndtak. Og for å være helt ærlig vet jeg ikke hvilken type pute det er heller, var hvertfall vasket og ren. Hvordan vil du karakterisere vaskestriper? Det er liksom ikke dype striper, men masse små som man ser på kloss hold. Swirls er det vel en del som kaller det?

 

En slik, bare eldre utgave http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Slipemaskin/Polermaskin-120-W/

Endret av johand6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg googler poleringsproduktet ditt, får eg mange svar på MG85

http://www.meguiarsdirect.com/product_detail.asp?T1=MEG+DIA+1

Er det dette du har?

 

Poleringsmaskina du bruker, er total verdiløs!

Den roterende ifra biltema du linker til, er bedre, men ikkje bra.

Den er ok med annen bakplate, skikkelige puter og poleringsmiddler. (den klarer ikkje å holde på turtallet med belastning)

 

Vaskestriper og swirls er det same. Alle biler har dette. (untatt er viss bilen er polert av ein som har peiling)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg googler poleringsproduktet ditt, får eg mange svar på MG85

http://www.meguiarsdirect.com/product_detail.asp?T1=MEG+DIA+1

Er det dette du har?

 

Poleringsmaskina du bruker, er total verdiløs!

Den roterende ifra biltema du linker til, er bedre, men ikkje bra.

Den er ok med annen bakplate, skikkelige puter og poleringsmiddler. (den klarer ikkje å holde på turtallet med belastning)

 

Vaskestriper og swirls er det same. Alle biler har dette. (untatt er viss bilen er polert av ein som har peiling)

 

Det er det jeg har ja :)

 

Okei det ante meg, hehe. Hva anbefaler du? Til en rimelig penge? Er student så har ikke allverden av penger å bruke på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår