JChE Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Freakforum blant annet, har en funksjon der man kan gi kvalitetspoeng hvis man liker ett innlegg. Facebook har jo som kjent "liker"-funksjonen. Jeg syns det hadde vært artig å hatt en av disse tingene her på bilforumet også, kanskje helst kvalitetspoeng? Har administratorene noen tanker rundt dette? Og hva med dere vanlige brukere, hadde dette vært bra? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 (endret) Jeg er verken normal eller admin men jeg :partyon: liker dette innlegget da det kanskje fører til at turboed kan sette liker på meg. :D Ellers har jeg gjort meg et par tanker om liker. Det ene er at det virker som om det på dotuben har gått sport i å skrive kommentarer som/for å få flest tomler opp og havne på topp to. Det andre er at jeg helt ubevisst har innarbeidet meg en lignende fremgangsmetode på mine innlegg her. Det er på sett og vis bra så lenge det tilfører selve tråden kvalitet. PS! Det er eller var slike femstjerner ratinger av selve trådene før iaffall. Men det ble for meg litt sånn fanboy klubb = 5/5. :eddie Endret Oktober 14, 2010 av Skody Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Kan jo ikke bli helt tryneboka heller da! Det finnes jo en Rate thread funksjon her. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Joa, men det hender jo man ser et veldig bra innlegg uten at resten av tråden er noe å skryte av... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 kvalitetspoeng som på freakforum tenkte jeg faktisk på i sta, kunne fått folk til å oppføre seg mer serriøst for å få poeng.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Poeng? Dette er da ikke no jævla dataspill vel? :P Syns igrunn innleggstelleren kan fjernes fra forumet også jeg, evt. bare vises hvis man går inn på profilen til brukeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Poeng? Dette er da ikke no jævla dataspill vel? :P Syns igrunn innleggstelleren kan fjernes fra forumet også jeg, evt. bare vises hvis man går inn på profilen til brukeren. Absolutt enig, men så stemmer jeg sterkt for kvalitet foran kvantitet! "Har du ikke noe fornuftigt å si, ikke si det her"! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/100313-oyvinds-strategitips-seier-pa-bilforumet.html :win Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Poeng? Dette er da ikke no jævla dataspill vel? :P Syns igrunn innleggstelleren kan fjernes fra forumet også jeg, evt. bare vises hvis man går inn på profilen til brukeren. hehe, Jeg trur det hadde fått folk til å skrive bedre og mer utfyldene svar.. Får liksom mer "status" desto mer poeng du har. status blir vel kanskje litt feil å kalde det, men renger med at dere skjønner hva jeg snakker om. Innleggstelleren er jeg enig i. men egentlig ett fett om den vises eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 På et forum jeg var aktiv på før, stort et som sådann, hadde vi noe lignende. Det gikk riktig nok på personene, og ikke innleggene. Dette ble misbrukt, samt var en smule unødvendig. Det var på ingen måte med på å gjøre folk til bedre forumbrukere. Er vel andre ting som bør prioriteres over sånnt "dill" som det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Var bare en ide jeg fikk. Ikke noe vitenskapelig bak det altså... Da virker det som dette ikke er interessant, og det er helt greit for meg. Bare greit å høre hva andre mener iblant... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Kan jo ikke bli helt tryneboka heller da! Det finnes jo en Rate thread funksjon her. Korleis går det å sjå korleis tråden har blitt rangert av andre? Tenkar på den totale rangeringa. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Var bare en ide jeg fikk. Ikke noe vitenskapelig bak det altså... Da virker det som dette ikke er interessant, og det er helt greit for meg. Bare greit å høre hva andre mener iblant... For all del, idéer er lov. Problemet var, og dette fikk jeg visst ikke helt med i forrige innlegg, at det rett og slett fikk en negativ effekt til slutt. Folk begynte å gå på hevntokter med å gi andre brukere dårlige poeng, krangla om ditt og datt vedrørende poengsystemet og generelt da et voldsomt styr med det hele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Hehe, det kunne nok fort ha skjedd her inne også kan jeg tenke meg. :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 jobber med en integrering av facebook ''Liker'' nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg