kingoslo Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Heisann, Jeg kan lite om sveising, men tenkte å gjøre noe karosseriarbeid på min bil. Har tittet på dette apparatet. Skjønner at det som gjelder er å sveise med dekkgass. Er dette apparatet noe å kjøpe? http://products.esab.com/Templates/T041.asp?id=161301 Takk for deres tid.M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Flyttet til rett forumdel! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingoslo Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Bump ;D Tenkte å kjøpe dette apparatet i morgen, med mindre det er noe dritt for å sveise med? Skjønt at det er å sveise med gass som er ideelt. Dette apparatet kan vel det også? Skal jeg kjøpe det eller ei synes dere?M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg