Shibbs Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 (endret) Heisann. Har en 520 som jeg bruker i daglig drift. Bilen er forsåvidt hel, men skjønnhetsriper og bulker litt overalt. Hele bilen skal selges i deler evnt om noen vil ha hele bilen så er det bare å gi bud. Diffen er sveisa, har ikke ene bakbremsen bak. Er EU OK til februar. bortsett fra det har jeg angeleyes lykter, hvor alle angel eyes fungerer, men ikke fjern/nærlys på den ene siden. Har også klare baklykter. Helst send meg mail på: emil.lilleslaatten@gmail.com kan selvfølgelig sende melding her inne, mn lettere med mail. Har ikke eksos i det hele tatt. og på spørsmål om bilen er kjørt hardt, så er svaret at den er blitt kjørt som den skal kjøres med en bakhjulstrekk med sperrediff. Endret Oktober 15, 2010 av Shibbs Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg