vegard19 Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Har et spørsmål som er nevnt over i titelen.. Hjelper det med effektanlegg på audi a6 2.6 ? Tenker på i forhold til effekt? penere lyd blir det vel. men vet det er mange biler som det ikke hjelper noe på anngående effekt. Noen som har noe tips til hvor jeg kan handle det til bilen eventuelt? Takker for all svar :) Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 "Effektanlegg" sorterer under lydtrimming! Gir ingen effektøkning så lenge motoren er original, bruk heller pengene på noe mer nyttig ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 ok takk for svar:) men hvis jeg eventuelt bestemmer meg for å skaffe meg et. blir jo grommere lyd ? hvor kan jeg bestille effektanlegg ? Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg