CorsaCup Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hei, noen som har peiling på om audi 90 b3 framlykter passer på audi 80 b4? Siter CoRsA Loco Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by CorsaCup Hei, noen som har peiling på om audi 90 b3 framlykter passer på audi 80 b4? Jepp de passer, men hva skal du med dem, når det finnes rs2lykter???? Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 nei, litt rimeligere lykter, enklere å få tak i. Vist du ikke har noen billigere da? Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Det er samme lykter/alla passer på en typ89 B4,S2,RS2,cab & coupe. S2,RS2 og motorsterke utgavene av cab har linselykter (og kanskje fler- arrester meg hvis jeg tar feil!) Men alla lyktene skal passe om hverandere linse/ikke linse. Mener B3 har delt hovedlykt og blinklys men skal ha samme størrelsen totalt sett som B4. offtopic: Har et par B4 (fra en cab 96` u/linser) liggene hvis du skulle være intressert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 det er b4 som har delte lykter Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 det er b4 som har delte lykter, hadde tenkt meg noe bedre lys, så er det vel dobble ekstralys i 90 lykter, stemmer ikke det? det blir slike lykter, eller linselykter. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Kixx det er b4 som har delte lykter Vet ikke om jeg vil være enig med deg der. Trodde det var B3 som hadde delte lykter og så kom B4 en lykt med parklys der blinklys var på B3 som tidig som B4 fikk blinklys i fangeren. Men samma det, er ikke ekspert på hva som kom på de forskjellige modellene. Men jeg har et par hovedlykter fra en cab 96` Den har en stk H4 og en H1 pærer i (tillegg til parklys) Det gjør at den har en pære tent ved nærlys og to pærer tent ved fjernlys. Så hvis du er intressert har jeg et par (v&h) liggene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 pris? Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg