Zer0z Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Heisann. Jeg har nettopp kjøpt meg en volvo 940 lt. bensinnåla viser konstant full tank hos meg, noe som er litt irriterende når jeg er ute å lufter vogna ;p har hørt noe om en giver som kan skiftes. Hvordan kommer jeg til den? og ser man om den er ødelag? Har herregardsvagnen. Siter - 96' Volvo 940 LT - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Skru ut aksess-panelet til tanken i bagasjerommet (firkantet plate på 25x25cm nær seteryggen). Bank så rundt den ringen som holder tankarmaturet til tanken, ta av slangene til tankarmaturen og dra tankarmaturen opp. Anbefaler deg å stå i en varm garasje når du gjør dette, for det er ett arbeid med mye skarpe kanter og bannskap involvert. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zer0z Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Hehe ok. Takk for svar. Får finne meg en garasje å skru i da ;p Siter - 96' Volvo 940 LT - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg