Gå til innhold

Røyker av varmeannlegget og drikker kjølevæske

Ranger emnet

hevih12

Anbefalte innlegg

Min 95 mod. 2.5L 10v begynte plutselig en dag å røyke som bare det ut av varmeannlegget. Dersom varmen står på null blir det mindre røyk, men er fortsatt umulig å kjøre rundt med. Fortvilt som jeg var leverte jeg bilen til et lokalt verksted før helga. De mente varmeannlegget måtte byttes og det kom på minst 5600kr inkl. arbeid. Syns dette hørtes veldig dyrt ut. Er dette noe man enkelt kan gjøre selv uten å ha alt for mye peiling? :well: kan det ha noe sammenheng med at kjølevæska plutselig var på MIN.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår