Hansy Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Dette er en bil jeg liker meget godt, og er en veldig pen bil i original og urørt stand. Dessverre har denne bilen opplevd et tungt liv med lite bilstell. Så litt skitten-bil bilder Starter med å avfette bilen med Meguiars super degreaser. Midt under avfettingen, så tenker jeg jo at det er fullt mulig å fjerne skiltene :) Starter avspyling av avfetting Går da i gang med foamcanon, som inneholdt litt Valet pro showfoam, valetpro pre wash, og duragloss 901. Ikke tyktflytende skum,men renset bra :) Avspyling av skum I bøtten så var det gridguard, eurow sin vaskehanske, og Dodo juice sour-etellerannet Ingen bilder fra clayingen, men clayen hadde mye å jobbe med. :) Parkerte bilen i garasjen, voknet opp neste morgen, og fikk dette synet: Spoileren var altså blitt stjelt :blink: Neida, den var ikke blitt stjelt, bare jeg som demonterte den :lol: Når bilen var tørr og fin, så starter jeg å se etter defekter, og det var ikke vrient. Staret med å maskere For så å gi eksosen en liten runde, noe den trengte.. Scholl s0 og stålull er en dødelig kombo Litt metalshine, og en gammel applicator pad, og vips Ga den et lite lag med voks Blingy! B) I tillegg ble voks påført på felger, selvfølgelig vasket, og gnikket godt med bilberry. Samt rutene fikk vindusforsegling. Startet korrigering med å tape opp 3 testspots på skjermen. Scholl S17 og scholl orange pad virket som en fin kombo, tok alt av swirls etter 6 pass på nivå 3 på flex roterende, og medium press. Ga bittelitt hologrammer, men håper at 3m ultrafina skulle ordne biffen :) Etter ultrafina A-stolpe etter S17 GROOOOOOV 50/50 B) Litt ferdigbilder :) Og ja, det er fargeforskjell mellom panser og skjermer, mest sannsynligvis fordi panseret er uten klarlakk, mens resten var med. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Synd den vingen ikke ble stjålet....men men...pent jobbet det her! Resultatet ble jo som ny igjen! Men stålull på enderøret tror jeg bare lager mere riper, hvor fin er den ulla? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg