rel0ad Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hva må til for å få dette godkjent? framgangsmåte? må man ha papir fra ford? så biltilsynet??? hvordan funker dette? Det er vel Mekanisk insprøytning på 2.8i`en? det er det vel ikke på Is? må ledningsnettet rippes ut ifra 2.8en eller passer det som står i IS`n? har en sierra 2.8i som jeg vuredere å ribbe ned å hive alt over til 2.dørs`min,,, 2.0is Siter ------------------------------ Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges) Audi A4 1,8 Turbo Mercedes 190 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by rel0ad Hva må til for å få dette godkjent? framgangsmåte? må man ha papir fra ford? så biltilsynet??? hvordan funker dette? Det er vel Mekanisk insprøytning på 2.8i`en? det er det vel ikke på Is? må ledningsnettet rippes ut ifra 2.8en eller passer det som står i IS`n? har en sierra 2.8i som jeg vuredere å ribbe ned å hive alt over til 2.dørs`min,,, 2.0is ville aldri satt i den motoren.. går nesten ikke bedre og har mye dårligere holdbarhet.. må godkjennes hos ford og hos biltilsynet.. sikkert annet ledn nett ja.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 mangler motor i IS`n Siter ------------------------------ Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges) Audi A4 1,8 Turbo Mercedes 190 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg