Gå til innhold

FR33DY: Golf 3 - "Wide & Low" prosjekt

Ranger emnet

FR33DY

Anbefalte innlegg

• Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Har vært litt stille her i det siste. Har mye annet å gjøre for tiden, jobber blant annet en god del med russebilen for å få den klar til mai :D

Men slik står da bilen for øyeblikket:

mk3.jpg

Altfor høy i fronten, etter min mening. Men nå som jeg ikke har fått hverken valset eller bredda hjulbuene fremme så kan jeg ikke ha den spessielt mye lavere :)

Har fått på sommerdekka og fiksa noe frieksos, ellers er vel alt som det var :)

92anders: tjaa det er da mye som dukker opp hele tiden. Men slik jeg ser det, er den vel egentlig ferdig når jeg får valsa buene fremme.

Lakkprosjektet mitt har da også vist seg å være en aldri så liten fiasko. Det har begynt å ruste litt gjennom på hjulbuene bak og litt på ene døra, ellers litt smått. Vet ikke hvorfor. Mulig den brunox'en ikke funka like bra som jeg hadde trodd den skulle, eller så er det bare noe jeg har gjort feil :D

Menmen.. tenkte jeg skulle få fiksa hjulbuene fremme. Mulig det blir å selge den til/litt utpå sommeren. Får se hva jeg gjør :)

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk for det :D

Jaa felgen er vel en av de kjøpene jeg ikke har angret et sekund på!

er bare litt dumt at ene framfelgen ble skadet i posten da jeg kjøpte dem :(

Er bare et lite hakk, som du må veldig nært for å se. Men fortsatt surt etter som at det ikke er en eneste liten ripe eller :/

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Sandblåste, for så å behandle med brunox :)

Ok, jeg tror der er derfor det ruster. Mener at Brunoxen kun skal legges utenpaa der hvor det er rust, slik at den binder seg med rusten, og at den altsaa ikke skal paa reint metal. Mener at jeg har brukt slikt selv, og at det stod paa flaska.

Du maa bruke syregrunning..

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider