Gå til innhold

FR33DY: Golf 3 - "Wide & Low" prosjekt

Ranger emnet

FR33DY

Anbefalte innlegg

• Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja blir vel å legge noen en slange av noe slag i min og ^^

Nei desverre veldig lite :/

Har vært mye liv, og styr med russebil. Jeg og noen kompiser var og hentet idag faktisk :D

Men imorgen begynner jeg på for fullt igjen! Får hjelp av pappa og en kompis, så pussingen går litt fortere :)

MÅ ha bilen på vegen snart, surt å ha den stående i garasjen nå som det er så mye stress med buss og skole osv..

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bare lakkeres der det er synlig pusset ja, og det blir med fargekode på boks, så resultatet blir nok deretter. Er en midlertidig løsning for å få bilen på vegen :)

Tror det helt ok. fulgte kanter og linjer når jeg maskerte, så det vil bli synlig, men forhåpentligvis ikke så altfor fælt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et ganske så misslykket forsøk i helgen, hvor jeg gikk tom for lakk, var jeg på verksted og fikk blandet noen bokser med lakk idag.

I helgen hadde jeg bare nok til noen få strøk:

IMG_0292.jpg

Slik såg det ut etter at grunnfargen var ferdig:

IMG_0293.jpg

IMG_0295.jpg

Har nå fått lagt på noen strøk med klarlakk, så får vi se ferdig resultat imorgen :)

Ser det at det er mye småplukk som dukker opp nå som bilen har samme farge, men jeg får vel bare håpe at bilen blir noen lunde når lakken har tørket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk da bestilt time hos biltilsynet imorgen(torsdag), som det viser seg at jeg bare må avlyse.

Var å hentet orginal felgene med dekk som bilen skulle godkjennes med. Disse passet da selfølgelig ikke av en eller annen grunn. Det var rett og slett ikke plass fremme pga. skivebremsen.

Så kan vel si jeg sitter med et lite dilemma for øyeblikket.

Det å få kercher felgene godkjent tror jeg blir for mye styr(om det i det hele tatt er mulig) i og med at de stikker ca 2cm utenfor hjulbuene fremme.

Mulig jeg legger om dekk på de orginale felgene som var brukt før. grunnen til at de ikke kunne brukes var vel at 3 av dekkene var helt skeivslitt pga. feilmontering(mamma :p )

Får vel bare se hva det blir til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider