Gå til innhold

FR33DY: Golf 3 - "Wide & Low" prosjekt

Ranger emnet

FR33DY

Anbefalte innlegg

• Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Disse lyser opp da, blir ikke det samme som å printe ut:P

Finner det på ebay ja. søk på golf 3 plasma. og her http://www.blauertacho4u.de/en/EL-Dashes/Black-EL-Dashes/Volkswagen

til ca 400 kr med frakt;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, skivene vil nok ikke lyse spesielt godt om du printer dem på fotopapir nei :P

Var eget print jeg hadde på det gamle speedometeret. Det fungerer greit, men blir dårlig etter hvert, papiret krummet seg litt i kantene på mine hvertfall. men jeg liker da det jeg har nå, så jeg tror det blir å holde seg til det :)

Men takk for tipset!

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De plasma skivene der var jo pene da! Men har et spm, tenkt og sette inn 2 dioder i taket som lyser ned mot girspaken min, også sette inn en diode i hvert dørhåndtak forran. Noen tips om hvor jeg kan stjele strøm fra? Har golf 4 jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De plasma skivene der var jo pene da! Men har et spm, tenkt og sette inn 2 dioder i taket som lyser ned mot girspaken min, også sette inn en diode i hvert dørhåndtak forran. Noen tips om hvor jeg kan stjele strøm fra? Har golf 4 jeg da:)

har gjort dette på min Golf 2 jeg, og jeg tok strømen ifra lysbryteren, så de går på parklys til meg :-) så de kommer på når jeg starter bilen, og slår seg av når jeg slår av bilen, eller om jeg tar bort automatisk belysning, så må jeg slå på lysbryteren for og få lys i de xD

litt O.T men xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

382656_10151166713455361_818550360_22300590_224179328_n.jpg

Gikk litt for raskt i svingene da jeg var på russetreff i helga..

havna rett i en slik 1-2meter høy snøkant som plogen etterlater seg langs vegen.

I og med det ikke var noe tre eller steiner eller annet akkurat der, ble det ikke noen skader på bilen. Var ikke noe kraftig smell akkurat.. mer "poff" :D

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider