Gå til innhold

Politiet kom å hentet (STJAL) ATV'en min når jeg ikke var hjemme!

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

jeg har, eller hadde en liten barneatv, som jeg satt 140cc motor på. Jeg har vel lov til å ha det jeg vil utenfor mitt eget hus? eller tar jeg feil?

Naboen min sa at det hadde vært en grå stasjonsvogn med 1000metere i grillen (og det er jo sivilbilen her ute) og hentet atv'en min. de hverken ringte til meg eller la igjen en beskjed om at de hadde tatt den.

Jeg ringte til han politimannen som hadde tatt den i kveld, og han sa at de skulle ha den inn for å sjekke den!

Har de lov til å gjøre noe slikt? skal i avhør me de om noen dager så jeg vil vite om jeg har loven på min side, eller ikke.

takker for svar! :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde den hatt skilter kunne jeg forstått det. Men hvis dette var en uregistrert crosser kan du jo sette i hva du vil. Eneste forklaringen jeg har er hvis de skal undersøke den i forbindelse med at den er brukt til noe kriminelt.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var en uregistert crosser ja, den har ikke blitt med i noe kriminelt i mitt eie hvertfall :P han så på mopeden min med, den som han samme idioten avskiltet for noen uker siden, da tok han mange bilder av den osv, og den stod parkert på en offentlig parkeringsplass..

og når han var der i dag så hadde han tatt nye bilder, som han sa beviser at den har vært brukt, fordi det er mer gummi oppi bakskjermen enn forrige gang. Gummi oppi bakskjermen har det vært sia jeg kjøpte den! rart han ikke tok skilta på omegan da, der er gule oblater!

helvetes idioter!

Endret av 16vturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var en uregistert crosser ja, den har ikke blitt med i noe kriminelt i mitt eie hvertfall :P han så på mopeden min med, den som han samme idioten avskiltet for noen uker siden, da tok han mange bilder av den osv, og den stod parkert på en offentlig parkeringsplass..

og når han var der i dag så hadde han tatt nye bilder, som han sa beviser at den har vært brukt, fordi det er mer gummi oppi bakskjermen enn forrige gang. Gummi oppi bakskjermen har det vært sia jeg kjøpte den! rart han ikke tok skilta på omegan da, der er gule oblater!

helvetes idioter!

Forstår ikke hva som har sjedd her? Dårlig bruk av komma og punktum.

For meg leser jeg at mopeden din ble avskiltet. Så når de hentet skiltene på den tok de bilder av atv'en.

Å nå har han tatt mer bilder ... og hentet?

2001 - Toyota Rav4 2.0

1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt)

1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt)

1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket)

1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo slike typise bygdepurker som trur dem er sherrif over alt som kryper og går.

Har selv vært borti noe lignende uten og nevne det etter punkt. Kan hvertfall si at jeg kjørte hele saken til retten og rævkjørte den poltifan så jævli at han ble satt på kontoret.

Har du penger, tid og lyst så kjør det for retten. Dette har dem faen ikke lov til så sant du har forklart hele saken(Skal en del til for at sivilpolitiet henter et kjøretøy hos en person)

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har de ABSOLUTT ikke lov til, fordi den ikke sto på en offentlig tomt, så da ble sivil bilen brukt til tyveri, for de har ingen rett til og komme inn på privat land og ta objekter uten og varsle eieren, spessielt når den ikke var registrert eller brukt til noe kriminelt. så saksøk dem!

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med politiet, og de vil fortsatt ikke gi meg noen grunn! skal i avhør på onsdag, imorgen.

Men jeg så i avisa forrige fredag at noen har vært å herjet med en atv på en fotballbane. Kjenner han politifaen ganske greit, og han er KJENT for å være en skikkelig drittsekk.

Tror dere at dette kan ha noe med saken å gjøre? jeg har ikkje kjørt den atv'en på hvertfall 1 mnd, om ikke mere. Hvordan kan han vite at jeg hadde den stående hjemme? går han og sniker rundt huset eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider