Gå til innhold

Politiet kom å hentet (STJAL) ATV'en min når jeg ikke var hjemme!

Ranger emnet

16vturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Videre så skulle han vite hvem jeg har kjøpt den med, og hvorfor den var ombygget fra 49cc til 138cc!

Der ville jeg spurt om hvilken relevanse det har i saken da kjøretøyet er uregistrert! (For det var det?)

Er vell samme for dem om det er en 50cc eller 800cc

Uansett ville jeg krevd å få en fortgang i dommen siden du tydeligvis har alibi eller så går du RETT ut i media.

EDIT:

Har dem lagt fram ransakelsesordre/annet bevis på at dem kan ta seg inn på din eiendom og hente bevismateriale?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du nå sier hele saken som den er, så tror jeg du har ei god sak mot han. Han kan få seg ei klekkelig bot, om ha bruker autoriteten sin til å drive en privat agenda mot deg pga at du en gang hadde en ulovlig moped.

hadde nok forhørt meg med NAF eller andre som arbeider til daglig med slike ting. Jeg hadde også spurt etter ransakelsesordren, og hvilken lov som ga han lov til å hente ting fra andre, slik som han ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vente med å gå til media? er jo bare å dra de inn med en gang, han gjør jo ikke jobben sin, han gjør det motsatte, han skal gjøre at folk føler seg trygge, ikke at de føler seg forfulgt, trakkasert, og redde.

Det er jo tydelig at han driver å forfølger deg. hva om mopeden blir kjørt på lukket privat område? blir liksom ikke dekket slitt da eller? hvis et kjøretøy står uten skilter trenger det ikke oppfylle noen som helst krav i vegtrafikkloven, det vet jo alle... nei, dra inn media, og be om å få snakke med noen annnen enn han, og anmeld hele greia... trakkasering kalles det der...

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fært å alle skal sette griller i hode på denne karen her da..

"Gå til media", "trakkasering" og "anmeld hele greia"

Hvilket annet bevis enn hans ord.. Unnskyld, hans tekst er det vi har på at han har alt på sitt tørre?

Jeg ville DRØYD den til aller siste slutt med media.

Før den tid ville jeg tatt meg bryet å skaffet meg selv som "mistenkt" i en sånn sak sikre bevis på at jeg ikke drev med det som er påstått her.

BLANT ANNET:

Hvor var JEG på daverendes tidspunkt? Noen som kan bekrefte?

Har politiet tatt bilder av plassen for å bevise disse såkalte sporene?

-Er dette ATV spor, bilspor eller har det bare vært mopedmafian ute på tur, igjen?

Du sier selv at ATV'en var en crosser med større motor enn normal. HVa er grunnen til det? (Svar: Fordi jeg ville ha mer effekt/den andre motoren kvelda og jeg ville ha noe grommere når jeg først måttet bytte!)

-Dekket slitt, hvem sier at du ikke har kjørt på lukket område lovlig da? Eller har stått på asfaltpodiet på nærmeste bilcrossbane og børna, lovlig? Hvem sier at du kjøpe denne doningen ny?

Så lenge det er crosser så er det ikke vegvesenet som bestemmmer hvordan den skal være. Det er deg, eller de reglene som er innen den klassa du eventuelt kjører.

Eventuelt brukt et par tusen kroner og rådført meg med en skikkelig advokat istedetfor en politihatendes gjeng her inne.

NÅR alt dette er på plass, og du har en trygg sak og i bunn og grunn venter på at politiet skal få fingeren ut av ræva ville jeg skrevet et formelt brev, med utgangspunkt rettet mot media, som jeg hadde lagt frem som en "trussel". Ingen fremgang og dette brever sendes til det lokale nyhetsbyrået!

Feilskriving kan forekomme, skulle vært i seng for en del timer siden!

Så, hvordan går saken?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med de sporene så var der en atv og en moped i følge lokalavisen.

Var noe lignende det der jeg sa når jeg var i avhør med han politimannen, så når går jeg i bunn og grunn bare å venter på svar :P

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fært å alle skal sette griller i hode på denne karen her da..

"Gå til media", "trakkasering" og "anmeld hele greia"

Hvilket annet bevis enn hans ord.. Unnskyld, hans tekst er det vi har på at han har alt på sitt tørre?

Jeg ville DRØYD den til aller siste slutt med media.

Før den tid ville jeg tatt meg bryet å skaffet meg selv som "mistenkt" i en sånn sak sikre bevis på at jeg ikke drev med det som er påstått her.

Vi vet ikke annet enn hva denne karen har skrivd her, og det er i såfall hans problem om han spør om råd her, og ikke forteller hele historien.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke nekte på at jeg har brukt atv-en, men jeg har aldri blitt tatt med den.

Jeg skal love dere at jeg ikke brukte den på fotballbanen den dagen.

Både jeg, familien min, naboer og andre kjente syns det var veldig rart at de kom hjem til meg og tok den, uten og i det hele tatt å si fra til noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så du brukte den på fotballbanen dagen FØR der igjen? :D

Nei får tru det ordner seg. Skal ikke være slik at enkeltpersoner skal kunne plage andre slik. Det er overformynderiet A/S Norge sin jobb.

haha nei xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider