damiende Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Heisann mitt navn er Daniel. En av tingene jeg "sløser" vekk penger på er postkort.... Jeg tenkte jeg skulle vise dere noen av de jeg har. Jeg starter med disse tre Det første er fra Bergen. Det andre fra Oslo. Det tredje fra Stavanger. Har noen av dere info om bilmerker osv. Så hadde det vært kjempefint om dere la ut det. Går dere her for å kikke kan dere klikke på bildene og få de i større oppløsning. http://www.vossajobb.com/coppermine/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damiende Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Det øverste bildet, nærmeste bil først: Mercedes /8 (?) Volvo duett Volvo PV VW Type 1 "boble" Usikker på den lyseblå, men bak den en Volvo Amazon Boble på høyresiden Jeg sliter litt med å se resten, men det ser ut som en rød Ford transit baki der, og kanskje en blå opel stasjonsvogn bak den igjen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damiende Skrevet November 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damiende Skrevet November 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damiende Skrevet November 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damiende Skrevet November 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg