Gå til innhold

de som organiserte gatebil skulle fått GRISEBANK! møkkaopplegg

Ranger emnet


hfracing

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hva slags bil var den gule japsesaken som kjørte med livet som innsats på banekjøringen etter breisladden? Hadde jo indre bakhjulet mer eller mindre i luften rundt alle svinger jo! Skreik jo så mye i dekka at jeg bare ble sittende å se på den bilen hele tiden!!

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Det er dønn i orden at folk ikke satser alt, men slipp folk forbi!!!! Det er så jævlig irriterende å ligge å trykke bak en Audi eller Ford (No offence) i alle svingene, og på langsiden får de endelig sving på lastebilturboene sine og man kommer ikke forbi.

 

Blåflagget ble ikke brukt i det hele tatt som jeg kunne se hvertfall.

Til slutt ble jeg nødt til å bremse meg forbi i Slaktern eller i S'ene, og det er ikke så veldig moro nå du ikke aner hvordan personen reagerer på å bli forbikjørt.

 

 

På gatebil så tror jeg ikke de har blåflagget med ut på banen en gang, de klarer jo ikke en gang å bruke det gule så hvordan skal de da klare å passe på 2 forskjellige flagg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

dro nedover måt rudskogen tidlig i dag.. var der nede klokken 08.20 ca.. fikk beskjed om og kjøre opp... (sa jeg sku kjøre på banen) kommer da opp på området, og der står det en kar i reflexvest og dirigerer.. jeg sier til han at jeg skal kjøre på banen, og lurer på hvordan jeg skal gjøre det nå(hvor jeg skal stelle meg i kø osv ...hvor jeg skal betale og sånt).. får beskjed om og stelle meg i den køen som gikk nede på gokart banen(bort mot der de hadde teknisk kontroll...)den køen er lang, og tar brått 45-60 minutter et sted.. sitter og kjeder meg...

når jeg da er kommet ned til teknisk får jeg rare blikk, og spørsmål om hvorfor jeg ikke har vært oppe og betalt..

etter litt om og men, så får jeg sette bilen rett etter teknisk kontroll bua.. småjogger opp til sekretariatet.. får der krass beskjed om at det er fullt... det hadde garantert ikke vært fullt hvis jeg stakk oppom der med en gang jeg kom.. men jeg fikk beskjed om at jeg sto i rett kø.... de sier da frekt at de ikke kan hjelpe meg. akurat det samme har skjedd med et par andre karer inne i bua der... etter ca 20minutter så har de klart og lure oss med.. (de lar køen med biler som skal kjøre bli tre biler lengre ennn det de satte som max).. var sikkert fler som ikke fikk kjøre pga samme opplegg..Folka på teknisk kontroll tar så en kjapp sjekk og sier at alt er ok. Da kjører jeg opp og stiller meg i køen for og slippe utpå banen..

 

men det slutta ikke der...

etter og ha stått LEeeenge i kø for og få slippe ut på banen, så får jeg beskjed av flaggfolka at jeg ikke får slippe utpå fordi bilen min ikke har vært på teknisk(den hadde vært der men de hadde ikke satt på merkene på bilen som sa at den var godkjent.. jeg har ikke kjørt under gatebil før og visste ikke no om dette). jeg må da parkere på kanten akurat der man kjører utpå banen.. ut og løpe igjen.. ned og finne teknisk folka.. de må bla leeeenge i sine papirer.. de finner meg til slutt da... "ojda, glemte vi og sette bpå merker. hihi" jeg drar med meg han karn opp til depoet.. tilslutt får han satt på de rette klistremerkene på bilen og jeg blir sluttet utpå...

 

MAKAN til talentløs organisering, og mangel på koordinasjon og samarbeid mellom de forskjellige partene har jeg aldri sett...

Ingen visste noen verdens ting om hva de andre dreiv på med..

Noen skulle hattt deng...

tviler på at jeg gidder og kjøre på gatebil treff noengang senere...

den som hadde ansvaret for at ting skulle gå glatt når det gjalt påmeldinger/teknisk/og kjøring på banen skulle hatt ei kule..

 

håper ikke det er så mange andre som har hatt trøbbel med dem...

men jeg synes de fortjener og bli DISSA litt...

 

MISFORNØYD GATEBIL KJØRER(første og siste gang)

fatality bambam bambam asshole Devil dukenukem :pisser: GATEBIL FOLKA

 

Ikke første gang jeg hører sån historie.

Og desverre er det sån Gatebil er.

 

Derfor kjører ikk ejeg der lengre og etter i sommer gidder jeg ikke engang dra og se totalt talentløst kaos.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å grin, pissongar!

 

Eg kjørte på lørdagen og synes ikkje det var så fryktelig mye venting.... eneste som tok lang tid var når alle bilene skulle gjennom teknisk kontroll. Fikk kjørt fire ganger på lørdagen kunne ha kjørt flere om eg ville. etter breisladden var der ikkje mer enn en halvimes venting for å komme ut på banen. Tåler dere ikkje det får dere holde dere hjemme!

 

Noen som vet om det er lagt ut noe bilder fra helga noen plass?

So many assholes ...so few bullits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gatebil er fyllefest for bygdetullinger spør du meg....

Utstillingen er jo en spøk med 90% av bilene nede på goklart banen,og de som arrangerer har 0 kontroll.

Bare se på passering av banen og på antallet bilder de slipper ut i samme slengen....

Flagg er også luksus.... flaggpostene var mer opptatt andre ting enn faktisk å flagge når f.eks noen tverret bilen i depot svingen

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Hva slags bil var den gule japsesaken som kjørte med livet som innsats på banekjøringen etter breisladden? Hadde jo indre bakhjulet mer eller mindre i luften rundt alle svinger jo! Skreik jo så mye i dekka at jeg bare ble sittende å se på den bilen hele tiden!!

 

Den gule, eldre japsa som heiv seg i svingen ved depoet hele tida var en 3liters Supra.

 

Det var artig å se på den ja,hehe :D

 

model7.jpg

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetil

En annen ting som jeg reagerte på er, hvorfor ble enkelte biler under banekjøringa svartflagga for "brei" kjøring eller snurringer, når andre folk med litt "status" (les: be-4-you gutta + noen til) kunne kjøre akkurat som dem ville. Slik forskjellbehandling er jo bare for dumt !!!

 

 

trist det der ja...

trodde det var derfor man kjørte på banen....så man kunne tøye grenser uten å lage noe spess fare.

får håpe det blir bedre til neste år da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

dro nedover måt rudskogen tidlig i dag.. var der nede klokken 08.20 ca.. fikk beskjed om og kjøre opp... (sa jeg sku kjøre på banen) kommer da opp på området, og der står det en kar i reflexvest og dirigerer..

 

Var det her oppe på plassen eller nede ved campingen. Jeg stod oppe på plassen å dirigerte trafikken hele lördag og söndagen så jeg regner med det er mange som er sure på meg for at de ikke fikk det som de ville med parkering :rolleyes:. Ja det var jeg som valgte hvilke biler som fikk stå oppe på plassen og hvilke som måtte ned.

 

jeg sier til han at jeg skal kjøre på banen, og lurer på hvordan jeg skal gjøre det nå(hvor jeg skal stelle meg i kø osv ...hvor jeg skal betale og sånt).. får beskjed om og stelle meg i den køen som gikk nede på gokart banen(bort mot der de hadde teknisk kontroll...)den køen er lang, og tar brått 45-60 minutter et sted.. sitter og kjeder meg...

 

Her skal jeg innrömme att det burde värt opplyst at folk burde parkere bilen så snart som mulig på förste mulige sted for så å løpe opp å melde seg på. Vi kan ikke tillate alle å parkere oppe på plassen intil de har registrert seg. Da hadde det blitt kaos med en gang oppe på plassen og det er det vel ingen som ønsker.

 

når jeg da er kommet ned til teknisk får jeg rare blikk, og spørsmål om hvorfor jeg ikke har vært oppe og betalt..

 

Fordi de fleste har parkert, løpt opp å betalt før de steller seg i kø.

 

etter litt om og men, så får jeg sette bilen rett etter teknisk kontroll bua.. småjogger opp til sekretariatet.. får der krass beskjed om at det er fullt... det hadde garantert ikke vært fullt hvis jeg stakk oppom der med en gang jeg kom.. men jeg fikk beskjed om at jeg sto i rett kø.... de sier da frekt at de ikke kan hjelpe meg. akurat det samme har skjedd med et par andre karer inne i bua der... etter ca 20minutter så har de klart og lure oss med.. (de lar køen med biler som skal kjøre bli tre biler lengre ennn det de satte som max)..

Ett sted må man sette en grense for hvor mange som skal stå i kø å vente på å få kjøre. Hvordan dette kan gjøres mere effektivt diskuteres til stadighet men vi kommer ikke fram til så mange løsninger som vil være bedre. Det ble faktiskt veldig mye bedre i år etter at vi begynte å sende alle som skal kjøre og har kjørt ned på gokarten. Det kan nok alle som har vært på gatebil treffene noen år være enig i.

 

var sikkert fler som ikke fikk kjøre pga samme opplegg..Folka på teknisk kontroll tar så en kjapp sjekk og sier at alt er ok. Da kjører jeg opp og stiller meg i køen for og slippe utpå banen..

 

men det slutta ikke der...

etter og ha stått LEeeenge i kø for og få slippe ut på banen, så får jeg beskjed av flaggfolka at jeg ikke får slippe utpå fordi bilen min ikke har vært på teknisk(den hadde vært der men de hadde ikke satt på merkene på bilen som sa at den var godkjent.. jeg har ikke kjørt under gatebil før og visste ikke no om dette). jeg må da parkere på kanten akurat der man kjører utpå banen.. ut og løpe igjen.. ned og finne teknisk folka.. de må bla leeeenge i sine papirer.. de finner meg til slutt da... "ojda, glemte vi og sette bpå merker. hihi" jeg drar med meg han karn opp til depoet.. tilslutt får han satt på de rette klistremerkene på bilen og jeg blir sluttet utpå...

 

Menneskelig feil forekommer desverre i alle organisasjoner, så også her.

 

MAKAN til talentløs organisering, og mangel på koordinasjon og samarbeid mellom de forskjellige partene har jeg aldri sett...

Ingen visste noen verdens ting om hva de andre dreiv på med..

Noen skulle hattt deng...

tviler på at jeg gidder og kjøre på gatebil treff noengang senere...

den som hadde ansvaret for at ting skulle gå glatt når det gjalt påmeldinger/teknisk/og kjøring på banen skulle hatt ei kule..

 

Er det noen som har noen FONUFTIGE forslag til hvordan dette kan løses tar vi det imot med takk. Vi ser også att det er romm for forbedringer på enkelte punkter og detter er av de tingene vi jobber mye med.

 

håper ikke det er så mange andre som har hatt trøbbel med dem...

men jeg synes de fortjener og bli DISSA litt...

 

Jeg må si meg enig i att du har vel fått mere problemer en det som skulle være nødvendig og håper at du vil vurdere å komme igjen senere. Kan forhåpentlig vis ikke få så mye problem flere ganger.

 

MISFORNØYD GATEBIL KJØRER(første og siste gang)

fatality bambam bambam asshole Devil dukenukem :pisser: GATEBIL FOLKA

 

Grunnen til at vi må være så streng oppe på plassen er at vi til en hver tid må ha god plass til å få inn og ut ambulanse. Går ikke dette blir hele arangementet stoppet og ingen får kjøre intill vi får ryddet plass. Så til slutt en komentar om fyll. Dette er noe vi ser negativt på men som vi ikke kan gjøre så veldig mye med. Vi slår veldig hardt ned på all form for overtramp hvor alkohol er innvolvert.

 

Vet ikke hvordan jeg får klippet ut alle delene så jeg får quota hver enkelt. :(

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

 

Så til slutt en komentar om fyll. Dette er noe vi ser negativt på men som vi ikke kan gjøre så veldig mye med. Vi slår veldig hardt ned på all form for overtramp hvor alkohol er innvolvert.

 

 

Ikke noe dere kan gjøre noe med? Hva med å nekte all drikking i depot og rundt banen? Det må vel også bli endel søppel/glasskår av dette? Synes det er skikkelig HARRY det der med drekkinga, alkohol og bil hører ikke sammen..:mad:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår