Gå til innhold

de som organiserte gatebil skulle fått GRISEBANK! møkkaopplegg

Ranger emnet


hfracing

Anbefalte innlegg

dro nedover måt rudskogen tidlig i dag.. var der nede klokken 08.20 ca.. fikk beskjed om og kjøre opp... (sa jeg sku kjøre på banen) kommer da opp på området, og der står det en kar i reflexvest og dirigerer.. jeg sier til han at jeg skal kjøre på banen, og lurer på hvordan jeg skal gjøre det nå(hvor jeg skal stelle meg i kø osv ...hvor jeg skal betale og sånt).. får beskjed om og stelle meg i den køen som gikk nede på gokart banen(bort mot der de hadde teknisk kontroll...)den køen er lang, og tar brått 45-60 minutter et sted.. sitter og kjeder meg...

når jeg da er kommet ned til teknisk får jeg rare blikk, og spørsmål om hvorfor jeg ikke har vært oppe og betalt..

etter litt om og men, så får jeg sette bilen rett etter teknisk kontroll bua.. småjogger opp til sekretariatet.. får der krass beskjed om at det er fullt... det hadde garantert ikke vært fullt hvis jeg stakk oppom der med en gang jeg kom.. men jeg fikk beskjed om at jeg sto i rett kø.... de sier da frekt at de ikke kan hjelpe meg. akurat det samme har skjedd med et par andre karer inne i bua der... etter ca 20minutter så har de klart og lure oss med.. (de lar køen med biler som skal kjøre bli tre biler lengre ennn det de satte som max).. var sikkert fler som ikke fikk kjøre pga samme opplegg..Folka på teknisk kontroll tar så en kjapp sjekk og sier at alt er ok. Da kjører jeg opp og stiller meg i køen for og slippe utpå banen..

 

men det slutta ikke der...

etter og ha stått LEeeenge i kø for og få slippe ut på banen, så får jeg beskjed av flaggfolka at jeg ikke får slippe utpå fordi bilen min ikke har vært på teknisk(den hadde vært der men de hadde ikke satt på merkene på bilen som sa at den var godkjent.. jeg har ikke kjørt under gatebil før og visste ikke no om dette). jeg må da parkere på kanten akurat der man kjører utpå banen.. ut og løpe igjen.. ned og finne teknisk folka.. de må bla leeeenge i sine papirer.. de finner meg til slutt da... "ojda, glemte vi og sette bpå merker. hihi" jeg drar med meg han karn opp til depoet.. tilslutt får han satt på de rette klistremerkene på bilen og jeg blir sluttet utpå...

 

MAKAN til talentløs organisering, og mangel på koordinasjon og samarbeid mellom de forskjellige partene har jeg aldri sett...

Ingen visste noen verdens ting om hva de andre dreiv på med..

Noen skulle hattt deng...

tviler på at jeg gidder og kjøre på gatebil treff noengang senere...

den som hadde ansvaret for at ting skulle gå glatt når det gjalt påmeldinger/teknisk/og kjøring på banen skulle hatt ei kule..

 

håper ikke det er så mange andre som har hatt trøbbel med dem...

men jeg synes de fortjener og bli DISSA litt...

 

MISFORNØYD GATEBIL KJØRER(første og siste gang)

fatality bambam bambam asshole Devil dukenukem :pisser: GATEBIL FOLKA

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan være enig i at det hele virker litt talentløst, med tanke på breisladd konkuransen. Glenn Rodney bruker 30-40 min. på å få folk til å flytte seg vekk fra de reklameskiltene i svingen når det vimser en hel gjeng med refleksvester der nede i svingen som ikke gjør en dritt. De kunne jo sikkert ha gjort jobben sin og jaget vekk folkene slik at de hadde spart 30min. Men folk er jo litt tette også da som står i svingen der hvor breisladd konkuransen skulle være, sånn var det forige gang også....hva tenker folk med??

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I svingen er den beste plassen og vi satt godt der=)

 

de maser aaaaaaalltids de første minuttene om at vi må fjerne oss men de gir seg til slutt.. akkurat som i år og.. og ser ingen fare med å sitte der under breisladd konkurransen... de har da ikke så spes stor fart da.

1997 Audi A8 (S8 wannabee)

1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no)

2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Kan være enig i at det hele virker litt talentløst, med tanke på breisladd konkuransen. Glenn Rodney bruker 30-40 min. på å få folk til å flytte seg vekk fra de reklameskiltene i svingen når det vimser en hel gjeng med refleksvester der nede i svingen som ikke gjør en dritt. De kunne jo sikkert ha gjort jobben sin og jaget vekk folkene slik at de hadde spart 30min. Men folk er jo litt tette også da som står i svingen der hvor breisladd konkuransen skulle være, sånn var det forige gang også....hva tenker folk med??

 

Når man har betalt hundrevis av kroner og stått evigheter i kø overalt sin kl var 07.45 den morgenen, er det kanskje ikke så rart folk vil få se breisladdkonkurransen.

 

Når tribuneforholdene er så ræva der at det ville betydd at en hel haug med folk ikke fikk sett en dritt hvis de gikk et annet sted - det var fullt overalt ! Og når de hver eneste gang dette arrangementet holdes, allikevel godtar at folk sitter der etter 10 min. masing. Så hvorfor i all verden flytte seg ?? :doh:

 

Med den hastigheten bilene har gjennom langsvingen ved sladdingen, kommer de ikke over sandfella og opp jordvollen for å skade noen om de så var ansatt av bin laden for kamikazeoppdrag ;)

 

Dessuten ble de ingen forsinkelser av den grunn, bilene, fotografene og dommerne holdt på og gjøre seg klare allikvevel. Masinga til "Rex Rodney" gikk bare paralellt med dette, noe måtte han jo prate om uansett:D

 

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetil

Gatebil er blitt for stort, alt for mye kø, elendig organisering og gjennomføring er vesentlige stikkord.

 

Ble med en gang jeg kom ned på gokartbanen forklart at jeg måtte parkere helt der oppe, lengst oppe på gokartbanen, fordi det var fullt alle andre steder, eller plassene var holdt av. Jeg nektet tvert og sa at det skulle samles en hel haug cossier lengre borte, så jeg bare kjørte bort i retning slakteren. Var jo bare tull det som ble sagt, har jo aldri vært så god plass på den enden av gokartbanen som det var denne gang.

 

En annen ting som jeg reagerte på er, hvorfor ble enkelte biler under banekjøringa svartflagga for "brei" kjøring eller snurringer, når andre folk med litt "status" (les: be-4-you gutta + noen til) kunne kjøre akkurat som dem ville. Slik forskjellbehandling er jo bare for dumt !!!

 

 

what this guy said :)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

 

enig!

 

helt klart!!!

 

dem burde kjønt at ikke ALLE syns den bilen (ruud) er det råeste, er jo mange som syns andre biler er råe oxo, må jo få showe litt de og!!!!!

 

forskjellsbehandling = No Good

 

gatebil har blitt VELDIG populært, burde være mulig å få ordna flere slike arrangemanger??

 

og hva med å legge gatebil/gardermoen på forskjellige helger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår