Gå til innhold

de som organiserte gatebil skulle fått GRISEBANK! møkkaopplegg

Ranger emnet


hfracing

Anbefalte innlegg

Originally posted by turbo2

Vi må ikke gi opp!!! Husk at størelsen på dette, har explodert.

At noen må vente, og att det er surr i egne rekker(Komunikasjon!!) må vi jobbe videre med til neste år.

Hva som skal gjøres bedre neste gang, er allerede under full granskning innad i Gatebil organisasjonen.

Vi kan jo få innspill om hva du synes må gjøres annderledes?

Vi vil jo alle ha treff ikke sant?

Jeg synes alle skal smøre seg med tolmodighet jeg, og prøve igjen neste sommer!

 

Det som er kult med Gatebil, er at alle er velkommene+at det er

ALLE VI som ER Gatebil!!!!!

 

Vi skal nok bli bedre, men ikke gi opp!!!

 

 

Beklager rotet, og takker alle som var tålmodige i helgen som var.

 

:cool::cool::cool:

 

Må bare melle meg på her jeg oså. Takker alle som smurte seg med tolmodighet i helgen. Personlig syntes jeg treffet blir bedre og bedre selv om det blir enkelte problemer knyttet til den voldsomme eksplosjonen av tilskuerre.:)

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

han gjøken av en speaker i tårnet. Glenn R var gøy på ett treff, men man blir lei av en gjøk som bare formidler idiotiske utsagn, og det gir hele arrangementet ett harrystempel. Gatebil har liksom en underliggende tone om "at alt er lov" (feks den hvite 406 en som stakk ut på banen på lørdag midt under kjøringen og kjørte rundt med fem personer inni...HALLO). Sikkerheten er ræva, både for kjørere og tilskuere. Plateskader fikk vi se. Bra det ikke ble personskader. Idioter på banen skulle blitt svartflagga ut, og utvist fra banen. Nok av biler til å kjøre var det uansett. Prisen for å komme inn er RÅ. Suksessen gjør at vi kan ikke vente at prisen går ned. Se på bilmessen, der er det jo tak over hodet og 100.-. Gatebil burde ikke koste mer for en TILSKUER.

 

heldigvis er det seriøse treff i norge der du ikke risikerer å bli bulka av en 15.000kronersbil som kjøres over det bil og fører tåler, og som ikke koster skjorta, eller som man står i kø i timesvis på.

 

Men gatebil er SHOW.

MY09 WRX STi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..de med teknisk guttær.

 

Hva med flere som tar betalt ved ingangen.

 

De som står nede rett etter avkjøring til veiner sier nei sorry er fult får ikke kjøre på bane parker.

Det første Glen R sier når en kommer opp er det er bare og melde seg på....

 

Først jages forlk fra midt på banen under breisaldd så får de plutseig stå der!!!

 

Grisefyll av useriøse som er mere intresert i å drekka en bila...

 

Mye grisete kjøring. også av de dere inviterer.

 

Ja lista kan gjørras laaaang

 

Sorry gutter dette må dere få kontroll på sikkerheten er lik null synes jeg folk osm går over banen til alle tider.

Vakter som truer med og kaste ut men ikke gjør det...

Mange av de jeg prater med dropper detta neste år inklusive meg.

 

Dere begynte MEGET bra for flere år siden men har endt opp i kaos og useriøst.

 

Håper dere kan få kontroll på detta men tror ikke det da interessen og menneske mengden har bitt for stor.

 

Lykke til håper dere fikser detta.

 

mvh

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Kan i det minste si at det er noe som jobbes mye med. Dette er et treff under stadig utvikling som får stadig nye problemer som må löses.

 

Spørsmål til deg Åge.

 

Er du så kaldt Gatetbil Åge? mao en av de som starta GtebilTreffa?

 

Bare lurer.

 

Håper gatebil får orden på detta for det blir mye mere morro for alle når alt går som smurt og ingen/få føler seg tråkka på.

 

Lykke til gutter.

 

mvh

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Åge i Gatebil er meg, med login 500. Han som har login Åge her i forumet er en medhjelper.

Litt mange ting å svare på, men nå skal jeg prøve:

Først til køen inn på treffet: Vi forsøker hvert år å forbedre oss, men uansett hvordan du vrir og vender på det er det ikke lett å få fem tusen mennesker inn på en tre meter bred port samtidig. Derfor har vi leid jorder på utsiden for å avlaste innkjøringen. Det er ikke alle som vil ha bilen inn uansett og dette fungerte kanskje bedre?

Fyll/Gatebil: Utgangspunktet for dette er at vi tilbyr langveisfarende å overnatte på området. Hva de har i bagasjen kan ikke vi dessverre ikke styre. Vi ønsker selvfølgelig ikke fyllefest, men har egentlig lyst til å beholde tilbudet om overnatting for at de som kommer fra Bergen, Tromsø, Gaupne osv. skal få mulighet til å komme og være hele helgen. At voksne folk ikke kan hensyn til hverandre og styre seg og vi faktisk må slå av musikken for de og be dem legge seg er jo ganske tragisk...

Parkeringsvakter: Her har det helt klart vært mangelfull informasjon. Vi beklager sterkt at dette med bl.a. køen til teknisk gikk galt. Vi ble informert om dette for sent på lørdag til å få gjort noe med det. Her er det forbedringspotensiale, og dette skal vi ta til oss.

Kjøring på bane: Her er det åpent for alle - uansett biltype og prisklasse. Til opplysning: Forsikring gjelder ikke. Ang. køen: her er også et dilemma: Vi har satt "tak" på antall biler som får kjøre - for å sikre at alle som betaler får kjørt. Dette blir galt for de som kommer for sent, og skulle selvfølgelig vært nevnt i reklamen. Hvis vi ikke hadde hatt et "tak" på antall kjørende så ville køen vært enda lenger og alt hadde blitt enda mer galt... Vi prøvde et år med forhåndspåmelding: det var tre som meldte seg på - ingen suksess. Forslag: Lørdag etter klokken tre er det minimalt med kø, så hvis du har litt tålmodighet på morgenen så er muligheter her.

Lisens: Lisens blir kun brukt på 0-201m - dette kreves av Bilsportforbundet. De som har godkjent lisens for dette slipper å betale ny hos oss. De må ha med lisensbeviset.

Flagg: Vi har per i dag kun tre flagg og det kan se ut som om selv det er nok :-) Det viste seg at et par av flaggpostene hos oss ikke tok oppgaven seriøst nok og dette er alvorlig og vil bli forbedret. Det fins ingen forskjellsbehandling på flaggbruk i starten. De som tror at det er forskjellsbehandling på hvordan flaggene brukes kan kontakte Ruud/Be-4-you m.fl. og sjekke. De mener faktisk flaggposten i starten burde ha fått tennisalbue for lenge siden pga av svartflagging...

Og for samtidig å forklare hvorfor vi svartflagger til stadighet: Skal vi holde flyt i kjøringen er vi nødt til å forsøke å unngå utforkjøringer- fordi da må vi stoppe kjøringen for å taue inn bilene - Det er dette det blir kø av. Derfor flagger vi kjøring som kan se ut som på kanten, ukontrollert eller de som snurrer. Dette for å roe ned kjøringen og de kan så kjøre ut på banen igjen etter å ha vært en tur innom starten.

Publikum: Det hadde ikke vært noe Gatebil uten publikum! Men: Grunnen til at vi maser om ingen folk på banen, på utsiden av gjerdene osv. er kun av sikkerhetsmessige årsaker - for å unngå ulykker. Det at folk støtt forviller seg utenfor sperringene og ikke skjønner sitt eget beste gjør at vi ikke kan holde kjøringen i gang og dette lager også kø.

Vel, jeg vet ikke om jeg har fått med meg alt, (dette ble litt langt)men forsøker altså å forklare hvordan dette fungerer. Vi beklager til de som fikk en dårlig dag på treffet og oppfordrer dere til å sende forslag til hvordan vi kan forbedre oss på mail til post@gatebil.no. Alle forslag/all kritikk mottas med takk, slik at vi kan få et bedre arrangement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et særdeles godt svar på problemene som har kommet frem i ettertid. :D Beundringsverdig håndtering ;)

 

Det er godt å se at dere tar dette til etterretning og dersom den instillingen er der til neste år er sikker på at dere klarer å gjøre noe med det.

 

Lykke til.

 

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mr 500!

 

Takk for et godt svar! Bra at denne tråden ikke ble kun hensynsløs drittslenging, men faktisk en diskusjon med to parter!

Virker som dere har en seriøs innstilling til dette.

 

Bra!

 

Med et så stort arrangement etterhvert, regner jeg med at det er nok og holde styr på.

 

Vi får nok huden fulle selv etter Japantreffet tenker jeg.. :eek:

 

Får håpe det går bra..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett for oss å kritisere gjennomføringen av et så stort arrangement som Gatebil. Men vet neimenn ikke om det er så fryktelig enkelt å gjennomføre det heller...

 

Mine 3 forslag:

 

1. Sett av en del av gokart-banen til påmelding, betaling og teknisk kontroll for banekjøring. Ingen grunn til å spre dette så at man må løpe halve området rundt.

 

2. Samkjør og tren vaktene slik at de gjør en bedre jobb!

 

3. Samle sammen en gjeng med muskelbunter og fysisk lempe bort tilskuere som ikke følger reglene. De ødelegger mye!!!

 

Med unntak av påmelding til banekjøring og flaggvaktene syns jeg faktisk dette var en av de bedre Gatebiltreffene.

 

OZzzt , som også tilhører de som trolig ikke kjører til neste år...

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 500

Hei dere!

Åge i Gatebil er meg, med login 500. Han som har login Åge her i forumet er en medhjelper.

 

Hei 500 oki da vet vi hvem som er hvem.

 

Takk for meget bra svar tror du fikk med det meste.

 

Håper dere klarer og få detta under kontroll for det er et knall arr uten sidestykke uten tvil.

 

Synd ikke voksene folk kan oppføre seg tenker på fyll, bråk, søppel, gå over bane etc.

 

Lykke til.

mvh

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Hei 500 oki da vet vi hvem som er hvem.

 

Takk for meget bra svar tror du fikk med det meste.

 

Håper dere klarer og få detta under kontroll for det er et knall arr uten sidestykke uten tvil.

 

Synd ikke voksene folk kan oppføre seg tenker på fyll, bråk, søppel, gå over bane etc.

 

Lykke til.

mvh

Erik

 

Endel av de som fløy rundt der drita var ikke en dag over 16....

Ligner mer på ett russetreff enn biltreff spør du meg...

Synes det også er litt teit med "utstilling" der da det selvklart er de får bilene som stilles ut oppe ved depoet som blir sett...

Er ikke mange som gidder å tusle ned på go-kart banen når all "action" foregår på banen....

 

just my 0.02 cents

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste som var tilstede på Gardermoen Raceway var fornøyde når dagen var over . Neste gang så kanskje dere kommer til arrangører som vet hvordan dette gjøres.Jeg sto på startplata og mata dere fram til Bourn out gropa og jeg må få lov til og takke dere alle for at det gikk så greit og NDRG ønsker dere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OVEOVE

Jeg tror de fleste som var tilstede på Gardermoen Raceway var fornøyde når dagen var over . Neste gang så kanskje dere kommer til arrangører som vet hvordan dette gjøres.Jeg sto på startplata og mata dere fram til Bourn out gropa og jeg må få lov til og takke dere alle for at det gikk så greit og NDRG ønsker dere tilbake.

 

Hva hadde dette med Gatebil å gjøre??? ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår