HaRKooN Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Jeg lurer på om det er mange som er klar for et streetmeet i bergen? Jeg lurer på å kjøre i gang et treff i Åsane i regi av http://www.streetsofbergen.com om en uke eller tre? Noen som er med på det eller er folk flau for å vise vinterbiler? :D :D :D :D Noen som vil kanskje vise en sniktitt av sommerbilene sine? :D :D :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hadde jeg vært hjemme på denne tiden hadde jeg glatt vært med. men det er bare å fyre i gang noe.... Kan jo satse på et påske treff kanskje også? sånn for å tenke litt frem over i tid... da er jeg hjemme;) Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Hadde jeg vært hjemme på denne tiden hadde jeg glatt vært med. men det er bare å fyre i gang noe.... Kan jo satse på et påske treff kanskje også? sånn for å tenke litt frem over i tid... da er jeg hjemme;) Ja, men det virker som det er dårlig med interesse for det nå da! Ingen som svarer! E folk for opptatt med trim eller? :D Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by HaRKooN Ja, men det virker som det er dårlig med interesse for det nå da! Ingen som svarer! E folk for opptatt med trim eller? :D Har jo kjøpt ny bil som skal hentes på fredag... og ja, det blir trim! PS, pass opp for svartrøyken!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Bare å dra i gang noe... Eg stiller med feita Starlet 1,0 eller kanskje 200 SX hvis eg har funnet meg en til da.... :D Noe rundt påsketider hadde vert bra! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Det virker som folk vil ha treff i påsken! Så jeg skal snakke med resten av streetsofbergen crew og se om vi kan sette sammen noe! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 jeg kommer sikkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Har aldri vært på et streetmeet, hadde kanskje vært gøy det. Bilen er ikke klar dog.... Kanskje til påsken? ;) ;) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Jeg har snakket med forskjellige mennesker, og funnet ut at vi skal kjøre et streetmeet til påsken isteden, da ikke engang min egen bil er klar for veien, så er det bedre å ta det i påsken når folk er klare for det med biler og det hele.. :rolleyes: Og til deg som aldri har vært med på streetmeet, du bare MÅ være med neste gang! :D Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Bestem en dato, og spre budskapet, over det vide vestlandet. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by HaRKooN Og til deg som aldri har vært med på streetmeet, du bare MÅ være med neste gang! :D Ok, så sier vi det! :) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 ..med på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Brrrrrrrrrrmmmmm, BBBBBRrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmm... Tenker det skal bli action på street meet ja.. Bare håper at folk stiller med turbo-trolla sine!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by TurboPolo Brrrrrrrrrrmmmmm, BBBBBRrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmm... Tenker det skal bli action på street meet ja.. Bare håper at folk stiller med turbo-trolla sine!! fae**n-- har ikke turbo...:D :D men et brrrrrrrum skal jeg få til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Nissan min e vel oppe og går om ei veka trur eg, visst delane kjem.. Berre te å setta ein dato.. Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg