Roberto Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Må vel putle sammen en motor da.. :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Streetsofbergen er nede for tiden p.g.a økonomiske årsaker, det blir donering av peng på treffet.. Jeg er forresten en av admin på siden! Tenke å poste 11.april! Men det er jo folk enig i så da lager jeg post på diverse forum! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 *bump* Blir sikkert bra dette... men stakkars meg drar 9.april :( ... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Skal holde hardt om jeg rekker det...:( Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg