jokolse Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 hei , jeg kjøpte meg vinterbil i fjor.. leverte skiltene i sommer .. kunne få løst dem ut igjen . men bilen skal inn på eu i november. skal på vraking i mars btw. kan jeg kjøre over tia til jeg skal vrake den? .. for bilen går ikke igjennom eu godkj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Såvidt jeg forstår vil du da ikke få nye oblater på skiltene(pga eu), og dermed også avskiltingsbegjær. Dvs at politiet/tollvesenet/hvem det nå er når som helst kan klippe skiltene hvis de ser bilen din stå parkert et sted. Det kan ta mange mnd før de oppdager at bilen din har avskiltingsbegjær, men det kan også ta en time. Så den risikoen bør du ihvertfall være klar over... Forsikring og sånt blir som normalt mener jeg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Det er da bare å gi langt faen i hvis bilen skal vrakes til våren uansett... Spørsmålet er om Statens Vegvesen gir ut skiltene når det er så nærme kontrollfristen.. Men det er jo bare å prøve seg det, dra ned der du leverte skiltene og høre hva som skal til for å få dem ut :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Bare si at du må ha ut skiltene for å kjøre bilen til eu-kontroll. Det kan funke... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokolse Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Takk for svar ,, da blir dt henting av skilter å bil til helga.. så nå kan snøen bare komme ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg