pathfinder Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Bensinmåleren i bil lever som sagt sitt eget liv, når det nettopp er fylt på viser den litt eller ikke noe. Noen som vet hva det kan være? Dårlig ledning? Eller en sikring som er gått? Dette er da en Audi 80 94 mod det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sao90 Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg også har dette problemet på min audi coupe. At når jeg fyller feks halv tank, viser den mye mindre:S mulig det kan være nivå måleren som går nedi tanken. mitt forslag vil være å se over alle ledninger osv i første omgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har litt erfaring med dette da jeg har 80 2,8 quattro og 2,6 quattro avant med samme problemene. Jeg har byttet måleren som går ned i tanken, har funket begge gangene ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pathfinder Skrevet November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Takk for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffern89 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 hei! Hvordan kommer man til måleren i tanken? Er det luke under baksetet eller må man ha ned hele tanken? Har en 1994 mod Audi 80 stv med 2.0E Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffern89 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hei! Nettopp ordnet samme feil på min bil. Skrudde ut instr.panelet og skrudde til skruene til måleren som sitter rett på kretskortet slik at det ble bedre kontakt. Fungerer som gull nå ;D Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 har samma problem selv på 80'n min når jeg kommer i rundkjøringer og svinger så viser måleren at jeg har lite bensin også etter hvert så kan det hende at den kommer opp helt til jeg svinger igjen og da detter den ned jeg skal prøve som deg jeg stoffern89:) men om det kunne være den føleren i tanken må jeg ha ned tanken ? Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffern89 Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Ut ifra det du sier, høres det ut som det er flotøren i tanken din :( Men er ikke 100% sikker. På min 80Avant må jeg senke ned tanken dersom jeg skal bytte den, men vipp frem sitteputa i baksetet og sjekk om du har en luke under der, har du det så kommer du til føleren på den måten :):) Men om du skal teste med instr. panelet først, så skru fast de to planke skruene som holder tankmåleren :) Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pathfinder Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Strammet skruene bak på speedometeret, funket som bare det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg