Papi. Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Jeg har til nå bare brukt CD Cardic-filmen som er å bli kjøpt hos BilXtra, men synes den er noe knudrete, regelrett vanskelig å arbeide med, og faktisk få fin. Er det en annen film som er anbefalt for "hobbytoning"? Som jeg kan kjøpe over nettet for eksempel? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 jeg syns det sote filten du får på bilXtra er bra.. vis du husker den toyotan jeg hadde papi.. sota alle ruten med det.. funka fett.. er viktig å vaske ruta vell ding godt så skal det funke veldig bra.. men har hørt at http://www.streetdesign.no/?n3=1166 skal ha bra sot film.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Knudrete? Som Nøkken da eller? :hammer Du får kjøpt "pre cut window tint" eller hva de kaller det. Koster ikke så ille mye heller. Kjøper du et sett eller to ekstra får du halvert fraktkostnadene også. Eller du kan stikke innom ditt lokale reklamebyrå eller skiltmakeri og be om deres beste solfilm samme om det er 3M eller noe annet. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg