Gå til innhold

Styling og div til Corolla E10?

Ranger emnet

Trixx

Anbefalte innlegg

Vil jeg tro! :)

Ja, det kan vi da gjøre :)

Jeg har ikke lappen før i april neste år, men jeg kan jo få noen til å bli med å kjøre bilen min :)

Men hvis du blir stoppa flere ganger med de lyktene og du ennå ikke har bytta, så får man vel bot for det? ;s

Toyota Corolla E10 1.6 Xli .1993.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dsc03340.jpg

corollae10.jpg

Man ser det ikke på bildene, men det er fryktelig mye steinsprutmerker på panseret/fronten. Vurderer sterkt å sette på Panser-BH/steinsprutbeskytter. Litt usikker på om jeg skal ha 17-18" hvite rallyfelger eller svarte felger med rød rimtape...

innspill? :D

Endret av Trixx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e10?

er det til fangern med eller uten tåkelys , sedan\liftback\stv eller Hatchback ?

5 dørs hatchback..

Har du forresten K-Sport-settet liggende? :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dørs hatchback..

Har du forresten K-Sport-settet liggende? :)

hehe ja detligger her det :) men det er ikke til salgs .

har fått reparert sette nå og prøvde det på søli treffet som var for litt siden ( sjelden du ser en fwd så kontrolert i 120graders sladd ;)

de har hvite blinkere ti fangern MED tåke lys på streetdesign.no

de koster hele 350kr ;)

de har også til begge type fangere på bs bsbildeler.no

den uten tåkelys hull ( 95-97 ) kr 445

med tåkelys hull ( 92-95) kr369

:)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har vi noe ja.. :) Visste ikke at det var forskjell på årsmodeller angående fangere (trodde det gikk på kaross), man lærer noe nytt hver dag :) Har fått tak i noe lamper nå som jeg hittil ikke har sett på noen Corolla her til lands iallfall. Men skulle hatt coilovers :P Blir vel kanskje FK.

Trixx, blir bra dette :) Men en ting skjønner jeg ikke, hvorfor setter du ikke heller inn tåkelys der det skal være? Blir bedre med lysene lenger ut på sidene, så ser bilen breiere ut liksom. Hadde du hatt 3-dørs hadde jeg sagt hvite hjul og rallylook, men har du tenkt på noe hjul med senter lakkert i bilens farge? :)

Forøvrig Preben så har jeg en liten lakkjobb til deg hvis du er interessert.. PM meg :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil: vil anbfale deg og prøve fk framfor k-sport

grund : fk er gategodkjente med tuv det er ikke k-sport sette ( i allefall ikke det jeg har ) deter tuv på k-sport også men der står det svart på hvit kun til racing \ bane bruk

ang lakk jobb pm sent ;)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trixx, blir bra dette :) Men en ting skjønner jeg ikke, hvorfor setter du ikke heller inn tåkelys der det skal være? Blir bedre med lysene lenger ut på sidene, så ser bilen breiere ut liksom. Hadde du hatt 3-dørs hadde jeg sagt hvite hjul og rallylook, men har du tenkt på noe hjul med senter lakkert i bilens farge? :)

Vet ikke hvorfor det ikke er tåkelys der, men personlig syns jeg det passa bra med LED-lysa under fangeren :]

Har tenkt på svarte felger med rød "rimtape" og, men må se det på bilen før jeg sier noe mer :) hva tror du?

Når jeg setter på takvinge blir det litt penere. Peiling på hvor jeg kan få tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor det ikke er tåkelys der, men personlig syns jeg det passa bra med LED-lysa under fangeren :]

Har tenkt på svarte felger med rød "rimtape" og, men må se det på bilen før jeg sier noe mer :) hva tror du?

Når jeg setter på takvinge blir det litt penere. Peiling på hvor jeg kan få tak i det?

Kan bli fett det! :)

Eneste er at det kanskje fort kan bli seende litt billig ut, men jeg tenkte på en lik fargekombinasjon til min røde 3er en gang.

Da jeg skrev rødt senter tenkte jeg på for eksempel noe som dette:

dsc03340.jpg

Var det original takvinge du hadde i tankene eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli fett det! :)

Eneste er at det kanskje fort kan bli seende litt billig ut, men jeg tenkte på en lik fargekombinasjon til min røde 3er en gang.

Da jeg skrev rødt senter tenkte jeg på for eksempel noe som dette:

Var det original takvinge du hadde i tankene eller? :)

Ja, det blir kanskje det ;s

Skjønte fortsatt ikke det med rødt senter..eller mente du at den senterskiva på felgen skulle vært rød? du la ut bilde av bilen min? gjort noe med bildet, eller hva mente du?

Har egentlig ikke sett hvordan den originale takvinga ser ut, men hvertfall ei takvinge/bakrutespoiler.. den lille "leppa" på toppen av bakruta.

Endret av Trixx

Lenke til kommentar
Del på andre sider