svartepetter Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Hallo. Skal selge min Orion hcca 10.2 med kasse. Subben ble kjøpt 13.08.2010. altså det er litt over 2 måneder, brukt meget lite da jeg ikke har lappen. Subben ble kjøpt ny for 7000 og kassen ble kjøpt ny for 1300. kjøpte subben fra planethifi og kassen ble bestilt i fra bestbilstereo. kassen ser slik ut . Tenker å selge dette for 5000. Bilde Grunnen til at jeg ikke har den svarte tingen på boksen er fordi elementet tar borti dekslet. Grunnen til at jeg selger dette er fordi jeg skal kjøpe 2 fi btl 18" og har ikke pengene til dette før jeg får solgt subben jeg har nå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartepetter Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Går ned 1000 kroner i pris, selger det for 4000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roymorten Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Fortsatt tilsalgs?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartepetter Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Nei, beklager. Solgte det for 3500 kr til en venn av meg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg