commodus Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 150-200 redningsoppdrag for Viking, ble litt flere en jeg regnet med...er utrolig hvor DUMME folk kan være... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 I og rundt Bergen var det jo det glade kaos torsdagen og... ...koste meg med piggdekk(påsatt onsdag morgen) hele dagen mens halve byen kjørte på sommerdekk. At folk aldri lærer... Litt bilder fra media: Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Utifra bildene i diverse medier ser det ut som noen kjører som om det skulle være 20grader og sol, galskap..:wonder: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 (endret) Ut i fra bildene så ser jeg at det er jevla mange noobs på veien. Hvorfor i helvete dra hjemmefra med sommerdekk når det er hvitt på bakken? Og hvorfor ikke følge med på værmeldinga og faktisk skifte dekk før det kommer snø? Skulle være gjennomførbart det med dagens værmeldings tjenester.. Like forundra over hvor korttenkte folk er, hver år!, jeg.. Endret Oktober 22, 2010 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Og jeg har ikke sett snø siden den forsvant i vår :D Ganske unormalt egentlig, den pleier å være ganske tidlig ute her... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Snødde litt tidligere faktisk, men ikke noe som la seg ;) Speilglatt enkelte steder nå, en rimelig heftig kollisjon på gamle Åros\Langenes...4 biler innblandet, gikk visst bare utover bilene heldigvis ! Ja jeg så det var noe fjon i lufta :) Kan tenke meg at det var vilt på langenesveien da ja! Her i huset har vinterdekka vært på bilen ei uke allerede, så vinterføre ønsker vi velkommen :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg