GSignori Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Fant denne bloggen i går og la den ut kjapt, men den tråden ble slettet. Så lager en ny. http://naveren.blogg.no/ Er en dude som prøver å leve som en "naver" som han kaller. Noe av det han skriver er faktisk morsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Selv har jeg fått tilbud om en gratis iPhone 4, i tillegg til $18.000.000 USD fra en Nigeriansk høvding på dødsleie (maken til real kar, kjenner ikke fyren en gang), og et jobbtilbud som vil gi meg $200 000 i året på å jobbe hjemmefra. En kan risikere å miste bostøtten dersom man tjener $200 000 i året, men det regnestykket kan jeg faktisk få til å gå opp på et vis. :thumb Men for en forferdelig lite lesbar fontfarge på sort bakgrunn! Jeg må markere teksten (så den blir hvit på blå bunn) for å klare å lese. :( Ellers er det noen som har godtet seg da alle innleggs-titlene ble funnet på, spesielt de hardrock-baserte. Mon tro om det er låtskrivern i bandet Diverse Artister? :hammer Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hyggelig å tenke på at årsavgift, omregistrering o.l. vi betaler går rett i lomma på sånne. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 (endret) Er du helt idiot? Jeg bare lurer... Satan så trangsynt. Det kommer sikkert en dag du er sykmeldt, invalid eller rett og slett sliter så jævlig økonomisk at du må ha deg på nav du og. Så pass på med å kalle folk som får NAVn stønad "sånne" Endret Oktober 23, 2010 av Auda Skriveleifs Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hyggelig å tenke på at årsavgift, omregistrering o.l. vi betaler går rett i lomma på sånne. Såvidt jeg forstår bloggeren, får han ikke stønad fra NAV, han prøver bare å leve på samme budsjettet. Skal leve på samme budsjett som en naver (1000 kr i uka) i 2 uker, med muligheter for forlengelse Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Ok, ser ut til at jeg misforstod litt. Trodde han hevet dagpenger og skrøt av det. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg er naver fra midten av neste uke.... Men kjenner jeg meg selv rett er jeg i jobb igjen før jeg får noen utbetaling fra dem.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Var selv permitert pga av lite oppdrag på jobben(byggebransjen) i 4 mnd 2008-2009, Og hadde ingen dårlige opplevelser med systemet hos nav. Leverte meldekort elektronisk og fikk pengene når jeg skulle alltid. Selv når jeg glemte og levere mld kort og besøkte dem og sa det som det var, fikk jeg penga dagen etter.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg er også naver fram til nyttår... pappaperm :D Men jeg måtte krangle med nav i 6 mnd for å få den permisjonen jeg hadde krav på, så jeg føler jeg fortjener det :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg