xphenz Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 hei. Jeg kjøpte en volvo 740 med b230k motor for noen dager siden og får den ikke til å gå som den skal :( det som skjer er at den er veldig tungstartet, og når den først starter vil den ikke over 4000 rpm. det tar også litt tid før jeg får den opp i det turtallet. den går også utrolig dårlig. (max 3. gir på sletta) jeg har bytta bensinfilter, sjekka vacumslanger, prøvd en annen fordeler, bytta plugger og bensinpumpe. noen som har hatt samme problem? virker også som den får alt for mye bensin. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xphenz Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 fant feilen.. pakning til innsugsmanifolden, og til gasseren måtte byttes. er det forresten normalt at det er en pierburg gasser på b230k? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 fant feilen.. pakning til innsugsmanifolden, og til gasseren måtte byttes. er det forresten normalt at det er en pierburg gasser på b230k? skal ikke se helt vekk fra at det kan stemme, det skal være en stående Solex, men de har hatt en del samarbeide i den tiden. Normalt så er det A som har en liggende Pierburg. Uansett, K skal ha stående, mens A har liggende Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xphenz Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 skal ikke se helt vekk fra at det kan stemme, det skal være en stående Solex, men de har hatt en del samarbeide i den tiden. Normalt så er det A som har en liggende Pierburg. Uansett, K skal ha stående, mens A har liggende da stemmer det nok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg