lordbongo Skrevet September 14, 2002 Rapporter Share Skrevet September 14, 2002 hva med disse folka her da dette er for dumt :D :D :D :D :D idioter kan ikke annet en å si haha :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll: jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 14, 2002 Rapporter Share Skrevet September 14, 2002 hehe.. fytti rakkern.. at en sjef for et firma går på noe sånt, sier vel litt.. har fått _endel_ slike og lign. eposter selv, og hvem som helst VET jo at dette er bare tull og tøys! og det skal ikke forundre meg at denne personen får en ny direktørstilling etter dette.. er bare sånn det er.. teite folk er de som er ledere! :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Det mest utrolige er ikke selve historien. Jeg jobber selv i administrasjonen i en privat bedrift med ca 100 ansatte. Sjefen blir nedrent av "gunstige" tilbud hele tida. Pr telefon pr mail pr brev og pr besøk. Dette tror jeg gjelder alle sjefer i en viss grad. At noen da likevel går på den blir bare helt utrolig. Dette blir omtrent som å kjøpe Enitel aksjer....nå! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 at folk tror på det er syntes nå jeg er utrolig nok i seg selv!! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg