Einsatz Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hei! trenger skinn interiør til min opel vectra B, gjerne med midtarmlene også. :) hvis du har eller vet om noen som har dette så si gjerne ifra, tar gjerne imot tips om hvor jeg finner dette. har leita som en gal på nettet men finner ikke mye.:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Sier du har leita på nettet?? men veit du om det finnes da?? har også vært på utkikk etter det til samme bil, men har akkurat snakket med en som hugger og selger bare deler til opel i sarpsborg, og han nevnte at jeg burde leite i belgia av alle steder, der var det vist en veldig stor bilpark med opel, og mange firm`aer som sender utenlands.... er blakk om dagen så har ikke sett så mye mer på det, men du kan jo se om du finner noen firmaer der som kan hjelpe deg. skal si ifra om jeg kommer over no, lykke til!! :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einsatz Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har sett flere vectraer på nett med skinn så de finnes, men er uhyre skjeldne:( takk for belgia tipset btw:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 ligger haugevis på ebay.co.uk til en slikk og ingenting. men det var frakta da... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg