BlueChamp Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Tror jeg dreit meg litt ut. Åpna en garasjejekk litt for høyt, så jeg ikke fikk den under bilen.. (Jaja, trenger ikke si hvor dum jeg er som ikke plasserte den under med en gang) Men fikk den ikke til å senke seg selv etter dette! Prøvde jekke den helt opp, har skrudd ut senkeskrua 3 ganger rundt, ingenting for den til å gå ned igjen. Ikke hvis jeg står oppe på den heller. Den er på det høyeste nå, og vil ikke ned. Hva gjør jeg?? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 En slegge eller noe annet tungt bør gjøre susen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 kjøp en ny en, sikkert full av groms Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexB Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 "alt kan løses med makt og vaselin" er det noe som heter.. bryt den ned med makt, og drit i vaselin :) Siter 1993 Volkswagen Golf 3 (1.8 GL) Alex - Trondheim - HobbyMekaniker - Mannen bak Norwegian Racing Community Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg