SierraTyphoon Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg går i disse dager og lurer på om jeg skal få tak i webasto til bilen min, blir enten å importere en ny en, eller evt kjøpe en brukt her i landet... Det jeg lurer på, er hvordan jeg kan koble denne til klimaen, noen som vet eller har forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ingen som har ettermontert Webasto her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet November 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 ok, får snu litt på spørsmålet da; Noen som har orginalmontert webasto her som kan forklare hvordan det funker, hva som skjer når den starter opp inne i bilen ol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg