chrysler84 Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har en 96Mod A6 1,9Tdi. Av å til når jeg starter bilen så er det automatiske kjørelys, men av å til kommer de ikke på. Samme gjelder lyset i dashbordet, er bare av å til det kommer på når jeg slår på lysbryteren. Noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Tipper det automatiske kjørelys relèt er på vei til å ryke. Ellers så er det lysbryteren din. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 De to tingene vanskelig å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Relè er like enkelt å bytte som en sikring. Lysbryteren kan det hende du må av med "dekslet" rundt selve lysbryteren. Er det 4B karroseriet du har? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg vil tippe tenningsbakstykke jeg... Det har det vært mye tull med. Ikke noe hokus pokus og bytte. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ja litt pussig at det bare skjer av å til, lyset i dashbordet er også borte av å til, men det uavhengig av om kjørelysene kommer automatisk på eller ikke. Noen linker til hvor jeg får kjøpt nye deler? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Trnningsbakstykke finner du hos Møller eller andre bilrekvisitaforrretninger Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Har feilsøkt litt, og viste seg å være en sikring som var gåen, men det som er pussig, er at når jeg setter i en ny sikring, så kommer lyset i dashbordet, men automatiske kjørelyset kommer ikke på, tar jeg ut sikringen er det motsatt, kjørelyset kommer på men lyset i dashbordet forsvinner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg