Decepe Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by snerhus Var akkurat tenkt til å kommentere det jeg også ;) Hadde egentlig tenkt til å informere om dette men dere fant det jo ut før meg :) Jeg tok en tur innom vegvesen.no btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 np ;) It's a dirty job but somebody gotta do it... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Nei, jeg nekter å være med på at det skal være innpilt i Afrika, de har nå vel ikke furutrær i Afrika???? Ser for meg ut som noen fine østlandsveier. At skiltet ikke stemmer er jo greit nok, det kan vel være greit å skjule det ihvertfall. Btw. noen som vet om skiltnummeret på Preluden i den telefonkatalogen reklamen stemmer overens med bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Digger den reklamen :D Men hvorfor stikke til Sør Afrika for å spille den inn? Er ikke det litt waste? Ville vel kanskje ha fint vær..? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Andeeh Næææææææ... seriøst? :rolleyes: Noen som vet åssen sang det er?? Det er jo bare bass dunk. Det kan vel neppe kalles en sang. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Husker en annen reklame også som er spilt inn nedi der, var reklame for nye passat, med norske skilt og alt.. barre litt dumt begge bilene på reklamen hadde rattet på høyre side.... Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg