sprocket Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Jonte Jeg har ikke kommentert at bilen er dyr. Jeg bare mener at 90k er mye penger å bruke på en 87 modell bil. Når du f,eks i forhold får en MR2 MK2 91 modell ca, til nesten lik pris. Dette er jo en bra nyere bil.. Ellers er nok denne cab'n verdt 90k da, men jo billigere man får det, jo bedre er det. Jeg er i kontakt med selger. Så får vi se.. E30 ser bra ut med hardtop..! Hardtop er DYRE greier! men den hardtop'en der kan umulig forsvinne ned i bilen ved å trykke på en bryter? Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 nei..Tore Torell sitter i bagasjerommet å tryller den vekk på kommando Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Den bimmern var nais! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by sprocket men den hardtop'en der kan umulig forsvinne ned i bilen ved å trykke på en bryter? Nei, den tar du av og setter inn i f.eks garasjen! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Fortsatt ikke fått deg E30 Cab? Vet om en fin en til salgs je da..:rolleyes: 130 mil unna deg riktignok, men du har vel kjøpt bil både på Lillehammer og på Elverum før... så hvorfor ikke. Det er uansett en 1987 325i Cab, svart met, svart skinn, 4x el.vinduer, nytt stofftak, ny motor, 5 stk 17" TSW Venom s-hjul +++ Ca kr 60.000,- :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg