lassiiboiii Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hei, noen som vett om det er plug & play og sette i amerikanske hovedlykter ;) ? jeg har en a4 03 mod med D1S xenon i. Siter How to "us-style blinklys/parklys" b6 / 8E" _______________ 2003 Audi a4 1.8 Turbo RØD - [eier] 1998 Audi a4 1.8 Turbo GRÅ - [solgt] 1997 Audi a4 1.8 GRÅ/RØD - [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ser for meg at du må gjøre et eller annet med parklys ledningene. Ettersom de ikke har normal parklys sokkel der borte så vet jeg ikke helt hvordan ledningene går fra kontakten og videre inn i lykta. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassiiboiii Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ser for meg at du må gjøre et eller annet med parklys ledningene. Ettersom de ikke har normal parklys sokkel der borte så vet jeg ikke helt hvordan ledningene går fra kontakten og videre inn i lykta. tanken min va faktisk og bare beholde blinklyset som parklys :jackinbox: Siter How to "us-style blinklys/parklys" b6 / 8E" _______________ 2003 Audi a4 1.8 Turbo RØD - [eier] 1998 Audi a4 1.8 Turbo GRÅ - [solgt] 1997 Audi a4 1.8 GRÅ/RØD - [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 tanken min va faktisk og bare beholde blinklyset som parklys :jackinbox: Regnet med det ;) Men det jeg mente er at siden US lyktene ikke har vanlig parklyssokkel så lurer jeg på hvordan de har gjort det med strømmen fra kontakten og inn til blinklys sokkelen. Om det er andre kontakter eller ei. Hør på Audizine (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg