NSXer Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Driver med et par oppussingsprosjekter på hobbybasis, og har handla litt hos dette firmaet de siste par årene. Norbond selger produkter og verktøy for overflatebehandling, som lakk, grunning, lim etc. Hovedkundene er industri, men det er altså mulig for enkeltperson å bestille derfra. Sjekk http://www.norbond.no De har en super service (også til en mikrokunde som meg) og produkter med topp kvalitet. Blant annet er grunningen de selger ("lastebilgrunning") lett å jobbe med for en som ikke har altfor mye erfraing med lakksprøyta. Jeg skal nå prøve meg på pulverlakkering for første gang, og fikk levert et par farger i 5 kgs størrelse. Regner med det holder til det meste av deler på Honda N600-prosjektet. De blander ikke fargekoder til bil, men har et utvalg på flere tusen RAL/NCS-farger, også på sprayboks. :win Siter Ha en Hondaopplevelse hver dag! Jon 86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Blant annet er grunningen de selger ("lastebilgrunning") Hverken lakken eller grunningen dei selger er lastebil lakk/grunning, men industri lakk/grunning med kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning i følge deres egne opplysninger om produktene Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Tilsvarer mine erfaringer. En gang ringte de meg tilbake for en 45 minutters samtale om sandpapir. Han jeg snakka med måtte bare hente inn litt mer informasjon først. Da hadde jeg allerede gjort det ganske tydelig at jeg bare var en hobbylakkerer på jakt etter informasjon og priser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSXer Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Hverken lakken eller grunningen dei selger er lastebil lakk/grunning, men industri lakk/grunning med kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning i følge deres egne opplysninger om produktene :nono: Det er en grunn til at jeg satte det i "", men jeg ser ikke forskjellen på "lastebilgrunning" og "kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning". Egentlig bare en annen måte å si at det er en litt mer tyktflytende grunning som er litt lettere å jobbe med for oss som ikke er proff med sprøyta. ;-) Budksapet er uansett at de er fantastisk på service og oppfølging av selv de minste kundene. Siter Ha en Hondaopplevelse hver dag! Jon 86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 :nono: Det er en grunn til at jeg satte det i "", men jeg ser ikke forskjellen på "lastebilgrunning" og "kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning". Hehe rekner med at det er måten å skrive teksten på du ikke ser forskjellen på, men produktmessigt er det stor forskjell, at det står at det har kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning betyr ikke at det har samme egenskapene, eller oppfører seg på samme måten som lastebillakk/grunning. Og der er stor forskjell mellom lastebillakk/grunning og industrilakk/grunning med kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning, der er grunner til at lastebil verksteder og påbyggere bruker lastebillakk/grunning og ikke industrilakk/grunning Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg