octavia02 Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Er det noen som kan forklare meg hvor føleren til tempmåleren på motoren sitter på min 2002mod? Nåla går opp og ned så jeg mistenker dårlig kontakt på føleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 lettere å svare hvis du skriver åssen motor du har..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Det er kanskje greit å få med ja. Er en 1,9tdi Hadde samme problem på en annen bil, hvor feilen lå i kontakten bak på instrumentpanelet. Har hatt ut det på octavia`en og sjekka kontaktene, samt printkortet uten å finne feil. Regner derfor med at det enten er ledningsbrudd et sted mellom instrumentet og føleren, eller selve føleren som kødder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 ser på etka at den ligger på høyre side av motor.... tvers over luft filterboksen... kanskje greit å demontere denne så du kommer ordentlig til.. skulle gjerne hatt lagt ut bilde men ett eller annet er f... med pcen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigi91 Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Sitter på termostathuset, kalles G62. Kjent feil med denne, bare å bytte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Jepp.. Den ble lokalisert og skiftet på kort tid. Så nå virker tempmåleren som den skal. Veldig enkel jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg