polo-1992-xtreme Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Heisann.. Jeg har planer om å lakkere bilen min i en annen farge enn det som er originalt på min Polo fra 1992....men det jeg da lurer på er om det er lov til å lakkere med hvilken som helst annen farge?! Hva må man gjøre med vognkortet...må man få biltilsynet til å godkjenne for så å bytte fargen som står oppført i vognkortet?? Har ikke særlig peiling på akkuratt dette, så trenger litt hjelp! Skal lakkere bilen i januar neste år..! Takk for deltagelse! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 ok...hvis ingen har noen svar, så får jeg vel legge ut en ny topic innenfor denne: Hva synes dere om denne fargen på en VW Polo 2F(fikk ikke linket bilde, så følg linken istede!)?? Ecstacy Blue/Green Det er denne jeg har planer om å lakkere bilen min i..! He he..vet at folk med Polo vil ha de mest mulig plain og clean, men jeg vil skille ut min polo litt..hehe!! :D TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Kor mykje kosta en sånn farge pr. liter? Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Skal du forandre på fargen enn det som er originalt, bør vel dette forandres også i vognkortet og motorvognregisteret, ja. Men Golfen min var lakkert rød, og den stod som hvit i vognkortet. Alltid like morsomt å svare på spørsmål fra politi :) "Er bilen omlakkert, eller?" "-Ja, den var hvit før!" ;) Men jeg tror ikke det er oe krav om å vise bilen osv pga det, fikk iaf aldri noe pålegg om det. Er de i tvil om bilens ID, er det bare å sjekke chassisnr :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by Oddemann Kor mykje kosta en sånn farge pr. liter? jeg vet desverre ikke literprisen, men tror nok ikke den er så billig at det gjør noe..hehe;) Jeg er så heldig at jeg har fått en sponsoravtale til å gå i boks i Sverige, så jeg betaler ikke mye..! Men hva syntes folket om fargen da?? Takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg