Gå til innhold

hva passer til en V8 fra...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har en W126 MB 500 SEC med V8'er - har tenkt til å få bygget effekt anlegg nå, men er i tvil...

lurer på hva som låter gromt, ser fett ut, gir økt effekt, beholder litt av MB sjarmer (ikke en nødvendighet ;) ) ikke får "flekker" ala rust flekker og som er meget holdbart...

har jo orginalt dobbelt løp frem til pottene, dette er nytt, og pottene er helt nye, men den bakre potten må jeg nå skifte ut pga. styling kit kjøp fra WALD. dermed tenkte jeg å bygge til noe skikke verdt å snu seg etter. lurte på å gå for 2x2 (altså å splitte løpet på hver side, fra en til to) og dermed få totalt 4 utløp bak. Har lyst til å gå for 2 stk. rektangulære utganger (elegant og gjennomført) på hver side, men hvordan vil dette påvirke mine kriterier som nevnt øverst på denne posten?

vennligs gi tilbakemelding angående dette temaet, og forsåvidt alt annet som måtte kunne relateres til bilen min

mange takk,

englevakten

post-938-13804850328794_thumb.jpg

Nothing like a Benz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en 126 bil for 4 år siden et av problemene med å ha potter på vær side er at det ikke er plass til en potte på høyre side fordi det ikke er hulrom til potta der da må du evt skjære ut i kofferten å lage det rommet,jeg anbefaler å få tak i en potte fra en E500 124 bil den trur jeg skal passe greit uten mye stress.

En annen mulighet er å ta turen til Sverige og til Ferrita de kan bygge et komplett rustfritt anlegg for ca.12000 kr men da må de ha bilen hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

er du i oslo..._

i så fall, stikk til svendsen eksos på ensjø.. gladengvn 16, helt oppe ved grensevn.. de lager dritbra anlegg rimelig..

de lagde til amazon min for latterlige 2500,- og det var helt fra grenrøret.. to og en kvart" med to potter.. to og et halvt tusen med arbeid montering og rør og hele driten.. det er billig!

klart, du må overtale dem til og ta det svart,,,,.....

jeg fikk i alle fall den rå lyden, uten at det ble too much...

ellers har du bilens eksos, på økern men de bruker dårligere rør...

good fucking luck

You only live twice

Lenke til kommentar
Del på andre sider